Yvette (27) i Šime (29) po struci su psihologinja i inženjer građevine, ali ih je zaljubljenost u putovanja, avanture, prirodu, planinarenje, glazbu... odvela u nekom drugom smjeru pa mnogo vremena provode otkrivajući nove zemlje, kulture, običaje..- Putovali smo dosta Europom, Amerikom, a zatim i na avanturi od 15 mjeseci koja nam je promijenila živote, kad smo posjetili Novi Zeland, Bali, Maleziju, Tajland, Singapur, Laos, Vijetnam, Kambožu, Indiju i Šri Lanku. Definitivno najneobičnije uspomene imamo iz Azije jer se radi o potpuno drugačijoj kulturi od naše zapadnjačke. Ljudi žive skroz drugačijim životom i imaju drugačije vrijednosti. Samo hodati po ulicama, promatrati ljude i isprobavati istočnjačku hranu bile su nam najdraže aktivnosti za vrijeme boravka u Aziji. Od svih azijskih zemalja, teško je ne izdvojiti Indiju kao još potpuno drugačiju od drugih. Zemlja prepuna ljudi, krave na ulicama, a ulice kao smetlišta, temperature zraka od 45 stupnjeva, jako nehigijenski uvijeti; ali s druge strane definitivno jedna od najzanimljivijih zemalja na svijetu, sve je šareno, kultura je jako posebna i mislim da bi svatko to trebao bar jednom doživjeti!, priča mladi par i dodaje kako za njih nema boljeg nego živjeti dan po dan, bez stresa.I za Ameriku i za Novi Zeland iskoristili su pogodnosti koje se nude mladima - working holiday vize.- Na Novom Zelandu oboje smo radili četiri mjeseca i skupili dovoljno novaca da isplatimo sve troškove života i putovanja po Novom Zelandu i Aziji, tako da se zbilja može lijepo zaraditi i šteta je ne koristiti takve vize kada se već nude. Iako smo oboje završili fakultete, tamo nismo radili u struci, ali nije nam to bilo niti bitno jer je naš cilj tada bio zaraditi novce za putovanja, a ne ulagati u karijere.Na Novom Zelandu vidjeli su da većina ljudi zemlju istražuje kamperima pa su i sami posegnuli za njim.- Naš auto baš i nije bio kamper, bio je malo veći osobni auto, s krevetom i malom kuhinjom u prtljažniku… Nije imao klupe, stol, struju, niti prevelik komfor, ali je imao sve što je nama u tom trenutku trebalo. Dakle, nismo imali prevelik komfor, a opet smo uživali u svakom danu. Vrlo brzo smo se zaljubili u taj način putovanja i slobodu koju pruža. Postali smo sretniji, smireniji, ispunjeniji, pričaju Yvette i Šime i dodaju da tako žele i dalje putovati. Na planinarenju su stalno vodili konstruktivne razgovore pa su tijekom jednog razgovora došli na ideju da kombi pretvore u kamper i omoguće drugim ljudima da tako uživaju u čarima Hrvatske.- S obzirom na to da niti jedno od nas nije spretno sa alatima, niti smo ikada išta takvo radili, možemo reći da nam je to bio popriličan izazov, no uspjeli smo! Veliku većinu izradili smo potpuno sami i tako dosta financijski uštedili. Bilo je trenutaka kad bismo najrađe bili odustali, ali ustrajali smo i na kraju uspjeli!!Sada se sa smiješkom prisjećamo svih izazova i skroz smo zaboravili na stres i frustraciju koju smo doživljavali prilikom nekih faza izrade kampera.Pokrenuli su brend YourWay, a želja im je napraviti dobru priču o kamperima, ne samo zbog njih samih, već i zbog klijenata kojima žele da dožive Hrvatsku na potpuno drugi način. - Veliki naglasak stavljen je na prirodu jer, kad živimo u simbiozi s prirodom, naš je um smireniji, sretniji smo, zadovoljstvo raste, a na putovanju kamperom, vrijeme se provodi upravo u prirodi, kaže par i dodaju da žele s ljudima dijeliti savjete oko putovanja, pronaći skrivene kutke.- Šteta je doći u Hrvatsku i posjetiti samo Split ili Dubrovnik. Treba biti aktivan i iskoristiti sve što Hrvatska pruža, a da biste to mogli, potrebno vam je vozilo - nema boljeg od kampera! Dok smo putovali, uživali smo u trenucima u kojima bi djelili iskustva s drugim putnicima, govorili si međusobno koje atrakcije ne smiju propustit, koji kampovi su predivni, koju hranu da jedu. To želimo postići i sa ovim projektom. Mi ćemo dati 110% od sebe da svaki klijent bude zadovaljan, da uživa u svakom trenutku i zaljubi se u slobodu putovanja kamperom...jer mi klijente ne smatramo klijentima, smatramo ih prijateljima. Jedna od naših parola je „Take it easy“ što bi u prijevodu značilo „Pomalo..“, a zaštitni znak nam čini kornjača upravo iz razloga što se ona pomalo kreće, razgledava, uživa i cijelo vrijeme ima svoju kuću na leđima – baš kao i putovanje kamperom! Naša cijela filozofija se bazira na jednom mladenačkom i opuštenom stilu te želimo da se naši klijenti tako i osjećaju u našem kamperu!, pričaju Yvette i Šime i posebno zahvaljuju priajteljima iz agencije PocoLoco na podršci u osmišljavanju brenda, genijalnim idejama i na maštovitom dizajnu.Projekt je tek krenuo, a prvi su klijenti jako zadovoljni. Posebno ih iznenađuje kako je udobno putovati i spavati u kamperu, ali i količinom namještaja koja stane u kombi. - Zadnji klijenti su nam bili mladi par sa bebom od 2 mjeseca te su se vratili oduševljeni. Kažu da su svi troje spavali kao i doma te da im apsolutno ništa nije falilo. Takve riječi naših klijenata koji po prvi put isprobaju putovanje kamperom su nam veliko nadahnuće. Svi klijenti su za sada stranci, no nadamo se da će se i Hrvati uskoro odvažiti za isprobati nešto novo! Kao podršku domaćem stanovništvu u cijeloj zdravstvenoj krizi koja se trenutačno događa, nudimo dodatne popuste, odnosno besplatni dan ako se radi o više od 5 dana najma. Znamo da je mnogim Hrvatima propao odmor ove godine, stoga želimo potaknuti ljude da krenu u jednu nezaboravnu avanturu kamperom po našoj predivnoj zemlji za nižu cijenu, sigurno neće požaliti!Ako netko razmišlja o putovanju kamperom, no nije siguran kako to zapravo izgleda, mladi je par podijelio svoje iskustvo:- Naši su dani i više nego bezbrižni; probudiš se ujutro u prirodi, skuhaš kavu, čitaš knjigu, odlučiš gdje želiš ići planinariti/kupati se/razgledavati… Ili jednostavno ostaneš cijeli dan u kampu ležati u ležaljci. Večeri smo provodili uživajući I pričajući uz vatricu, meso s roštilja, čašu vina.Najveća prednost putovanja kamperom je apsolutna sloboda kretanja, kao i činjenica da nema briga o stvarima jer su sve stvari cijelo vrijeme u kamperu. S druge strane, eventualni nedostatak može biti nepostojanje kupaonice, kao i korištenje tuševa i toaleta u kampovima i na javnim mjestima.