Jedna od stvari koja nas istog trenutka vrati u djetinjstvo su čokoladice Životinjskog carstva. Možda i uzbudljivije od same čokoladice bila je i sličica s nekom novom životinjom koju je čekalo mjesto u albumu, dok ne bi sve bile na jednom mjestu, a album spreman za slanje. Trebalo je za to vremena i strpljenja, no čar je ionako uvijek bila u čokoladicama, ali i sličicama uz koje je uvijek u albumu dolazila i neka nova, zanimljiva i edukativna informacija o poznatim i manje poznatim životinjskim vrstama. - Povijest Životinjskog carstva seže u daleku 1931. godinu kada je Kraš počeo s proizvodnju 15-gramske čokoladice. I tada, a koliko imamo saznanja i sada, Životinjsko carstvo je bila i ostala najtanja čokolada na svijetu. Sredinom pedesetih godina 20. stoljeća čokoladica se počinje pakirati u prepoznatljivu ambalažu koja uključuje i sličice. Tanke čokoladice preimenovane su u „Životinjsko carstvo“ 1956. godine, kada se i tiska prvi album za sakupljanje sličica. Nedugo potom početkom 60-ih godina Kraš otkupljuje prava i postaje vlasnik prepoznatljivog branda Životinjsko carstvo. Već od tog vremena djeca su prva saznanja o svijetu životinja stjecala ispunjavajući istoimeni album sličicama zapakiranim u čokoladice, a i danas, u svom suvremenom i novim generacijama prilagođenom obliku, Životinjsko carstvo pobuđuje nesmanjeni interes djece u brojnim zemljama širom svijeta. Iako se album tijekom desetljeća nekoliko puta mijenjao, zadržao je jedinstvenu ideju edukacije o životinjama i njihovim staništima te nagrađivanja vjernosti potrošača. U tom smislu možemo reći da je to najstarija nagradna igra na svijetu te jedna od najpopularnijih na tržištu naše regije, ispričali su nam u Krašu.Kažu kako je teško precizirati koliko je albuma popunjeno u više od 60 godina tradicije popunjavanja, ali znaju da ih popunjavaju unuci baka i djedova koji su u svojem djetinjstvu prikupljali sličice Životinjskog carstva. - Generacije su odrasle uz slatko iščekivanje popunjavanja albuma koji svakome donosi zasluženu nagradu – slatki paket Kraševih proizvoda, a ljubav prema životinjama, kroz slatki užitak, prenosi se s generacije na generaciju. Danas se diljem svijeta, a to znači na gotovo svim kontinentima, popuni oko 7000 albuma svake godine.Kultni album dobio je i svoju digitalnu verziju 2011. godine, a popunjava se putem kodoba koji se mogu pronaći u čokoladicama te se godišnje ukuca preko 3,5 milijuna kodova. Za Životinjsko carstvo neki kažu da je i prva čokoladica koju majke daju svojem djetetu, a to može zahvaliti činjenici da je iznimno tanko i topivo te sadrži visok udio mlijeka. - Nemamo potvrdu da je to zaista prva čokolada, već samo informaciju o tome da majke međusobno preporučuju Životinjsko carstvo i da je to mnogima bila prva čokoladica, zaključili su u Krašu. I nekoliko čitatelja poslalo nam je fotografije svojih albuma iz 1965., odnosno 1981. godine: