Druga subota u mjesecu uvijek je u znaku novog broja Diva magazina. Zvijezda nove naslovnice je Ana Šimunović, komunikacijska i leadership stručnjakinja i edukatorica koja vještine komuniciranja ima u malom prstu, a uspješno ih prenosi i na druge. Za Divu otkriva svoju fascinaciju komunikacijom, govori o tome kako pomaže klijentima da prevladaju tremu i ovladaju javnim nastupom, ali i otkriva koliko naša odjeća ima ulogu u neverbalnoj komunikaciji.- Odjeća spada u neverbalne komunikacijske elemente, baš poput izraza lica, gestikulacije, posture i ostalih elemenata. Ona ne čini čovjeka, no odjećom koju nosimo prenosimo poruke o sebi, svjesno ili nesvjesno, i utječemo na dojam koji će netko steći o nama. Ono što uvijek naglašavam svojim klijentima jest to da iako poslovan, stil mora odražavati osobnost i jedinstvenost osobe, no uz poštovanje određenih komunikacijskih pravila, poput prilagodbe svojeg nastupa prilici i publici, pa time i svog načina odijevanja - rekla je Ana za Divu, a osvrnula se i na vlastiti stil odijevanja:- Iznimno veliku pozornost polažem na to da kupujem kvalitetno i da to što kupujem bude što nosivije te da se može kombinirati na više načina. Davno sam se već oprostila s kupnjom nekih odjevnih komada koji su “wow”, ali koji su nosivi jednom i nikad više. Iako je internet postao nepregledno carstvo izbora odjeće, ipak još uvijek preferiram kupovati offline.Broj za ožujak donosi nam i hrpu genijalnih proljetnih trendova. Opet uskačemo u tenisice i s nestrpljenjem čekamo da malo zatopli pa da se konačno možemo ogrnuti tzv. shacketom, miksom predimenzionirane košulje i udobne jakne koja će ove sezone vladati uličnom modom. I u beauty svijetu traje priprema za proljeće - donosimo sve što trebate znati o hidratantnim kremama koje će zavladati našom rutinom njege kože u toploj sezoni, a volimo ih jer imaju lakše i blaže formule. Znamo i kako pripremiti stopala kod kuće za sezonu sandala te kako kreirati savršeni make up za proljeće. S domaćim dizajnerima, Dianom Viljevac, Ivanom Alduk i modnim dvojcem eNVy room porazgovarali smo o trendovima u svijetu vjenčanica, a Marija Pajić donosi odličnu priču o wellness influenceu, tržištu vrijednome milijarde. Shayna Taylor, Deepika Chopra i Jay Shetty najpoznatiji su svjetski wellness influenceri, a njihovi savjeti o boljem i optimističnijem životu imaju milijune sljedbenika.Magistra ekonomije Ivana Pavlović rođena je Zabočanka koja trenutačno živi u Monaku. Radi za Gucci, a u tome joj je pomoglo znanje pet stranih jezika te iskustvo u hotelijerstvu. Za Divu, između ostalog, kaže kako joj je najveća nagrada kad joj klijentice postanu prijateljice.Naš Goran Čižmešija donosi najbolje modne trenutke sa zagrebačkih ulica, a Dubravka Prpić Znaor genijalan putopis iz Salzburga, romantičnog austrijskog grada koji može biti i savršena proljetna destinacija jer nudi nešto za svakoga. U novom vas broju upoznajemo i sa šest ukrajinskih dizajnera koji nastavljaju stvarati i na čiji rad vrijedi obratiti pozornost. Pozivaju svijet da nastave komunikaciju s Ukrajinom na svim mogućim razinama jer, kako kažu, podrška u podizanju svijesti o ratu, kupnji robe proizvedene u Ukrajini, potpora ukrajinskim dragovoljcima i informiranje prijeko je potrebna.Govoreći o ratu u Ukrajini, razgovarali smo s Anđelom Jelić, magistrom psihologije i doktorandicom na jednom milanskom sveučilištu. Za Divu se osvrnula na novonastalu situaciju u kojoj mnogi osjećaju strah, tjeskobu i neizvjesnost te poručila:- Način na koji svatko od nas emotivno proživljava trenutačnu situaciju ne bismo smjeli osuđivati, već prihvatiti!