Meggie Šenta pokrenula je brend vodiča za vjenčanje "I said yes" koji, kako sama kaže, slavi najljepše trenutke života, a u asortimanu nudi vodič za organizaciju vjenčanja, kao i vodič za kume. Sada je ponudi dodala i zanimljive vouchere koji će oduševiti sve buduće mladence. - Potaknuta mišlju da se u ovim teškim vremena svi iz industrije vjenčanja trebaju međusobno poticati i ujediniti te kako bi još više pomogla budućim mladenkama, kreirala sam Limited Edition vouchere koji će se dijeliti zajedno s vodič kroz organizaciju vjenčanja „I said yes!“ u poklon kutiji s imenima mladenaca samo unutar prvih 100 narudžbi od plasmana vouchera koji je predviđen 1. lipnja 2021. - rekla nam je Meggie i podijelila s nama odlične fotografije iza kojih stoji fotograf Karlo Jelić. Voucheri su ekskluzivni, dostavljaju se unutar luksuzne kuverte s mašnom i voštanim pečatom te obuhvaćaju preko 30 raznih sudionika koji nude popuste na vjenčano i zaručničko prstenje, najam ili kupnju vjenčanice, fotografske usluge, usluge dekoracije vjenčanja, izrada pozivnica i zahvalnica, catering uslugu, koktele, svirke benda, nakita za kosu... Neki od sudionika su Prahir, Koci,Royal Bride, Perlet, Irena Vučinić, Borboleta, LittleBiWedding, Lukart, My joy studio i drugi. - Kako mladenci ne bi upisivali u tražilicu jedan po jedan brend, pokušala sam im olakšati QR kodovima. QR kodove mogu vidjeti na lijevom dijelu stranice te su tu kako bi mogli uz pomoć aplikacije za skeniranje ili kamere skenirati kod koji će ih direktno odvesti na web stranicu, Instagram, Facebook i You Tube profil te na taj način istražiti brend i odrediti koji im odgovara. Ako pak ne koriste QR skener mogu jednostavno upisati naziv brenda u tražilicu/društvenu mrežu. Ispod QR kodova nalaze se također i kontakt informacije ponuđača kojeg mogu u svakom trenutku nazvati/napisati mail i raspitati se u vezi ponude. Na desnom dijelu stranice nalaze se voucheri koje mladenci mogu iskoristiti do datuma otisnutog na istome. Voucher mogu iskoristiti tako da ga odrežu po naznačenim linijama za rezanje i predaju ga ponuđaču u trenutku kada se odluče za njegovu ponudu - pojasnila je Meggie za Divu. Inače, Meggie je ranije za Divu ispričala kako se brend I said yes vodio filozofijom "manje je više" pa su vodiči minimalistički dizajnirani i idealni za sve mladenke i kume koje vole jednostavnost i profinjenost, a unutrašnjost vodiča bogata je sadržajem i pruža sve potrebne informacije za organizaciju i prostor za vlastito planiranje.- Vodiči su napravljeni na temelju dugotrajnog istraživanja problema mladenki i kuma, a na temelju tog istraživanja nastao je čak i diplomski rad - ispričala je Meggie ranije za Divu.