Ideja o brendu rodila se iz ljubavi prema gastronomiji vlasnice Silvije Repić, koja je napravila zaokret i iz svijeta financija prešla u svijet gastronomije. Iako nije znala što je sve čeka, Sana je kroz godine postala sinonim za kvalitetu koja je prepoznata i izvan granica Hrvatske.– U ovom gastro svijetu na početku mi je jako pomogla vlastita znatiželja, ljubav prema hrani i kuhanju te, najvažnije – ogromna doza upornosti. Sana se od početka poslovanja trudi pratiti svjetske trendove i biti inovativna koliko je to moguće za jedno tako malo poduzeće. S obzirom na to da poslujemo već dvanaestu godinu, taj rezultat pokazuje da smo se očito svi zajedno dobro snašli, no srazlogom se ovaj sektor naziva FMCG – fast moving consumer goods – sve se izuzetno brzo mijenja. Gastro svijet je jako zanimljiv i dinamičan, kako u retailu, tako i u HoReCa segmentu. Daje puno prostora za učenje, kreativnost i inovacije – ističe Silvija te se prisjeća kako je došla na ideju pokretanja brenda.– Kada se osvrnem unatrag, imam osjećaj da je sve vodilo ka tome da osnujem Sanu, iako sam svoju karijeru započela u potpuno drugoj branši. Oduvijek sam veliki gurman i volim kuhati, zanima me nutricionizam, a moji hobiji su sport i putovanja. Sve to uvijek je budilo moju veliku znatiželju za hranom i trendovima u prehrani. Uz oca koji je radio u prehrambenojindustriji imala sam osjećaj da sam bila dio tog svijeta. I otac i ja smo u jednom trenutku istovremeno bili na prekretnici karijere i razmišljali da pokrenemo neki svoj projekt. Upravo je otac bio taj koji me, još dok sam bila tinejdžerka, upoznao s hummusom – i to je bila njegova ideja. Hummus, namaz od slanutka i sezama, kojeg je moj otac „otkrio“ prije mnogo godina kada je surađivao s međunarodnim kompanijama, činilo se kao odlična ideja. Iako je to jelo staro više od 2.000 godina, na našem tržištu bilo je nešto novo – ukusno, zdravo, nutritivno bogato i vrlo interesantno za pripremu raznih jela. Također smo znali da hummus postaje jako popularan u zapadnim zemljama.Sinonim zdravog i ukusnog obroka Hummus je pravi hit-namaz jer nije samo odličnog okusa, već i izvrsnih nutritivnih vrijednosti. Sve je popularniji u Hrvatskoj, a posebno u zapadnim zemljama. S poslovne strane Sana Hummus ima sve – i okus, i svježinu, i nutritivne vrijednosti, te tradiciju – u skladu je s novim trendovima, a istovremeno pokriva sve moguće skupine potrošača i profesionalne potrebe kuhara (vegan, bez glutena, pogodan za dijabetičare, sportaše i djecu).– Budući da je hummus prije 10 godina na našem tržištu bio potpuno nepoznat, bio je pravi izazov krenuti. Kvaliteta, odličan okus i svježina proizvoda su sve ove godine prvi imperativ i tu nema kompromisa. Njegova premium kvaliteta je, osim u svježini, posebna zbog visokog udjela tahini (sezamove) paste koja mu daje poseban okus, mazivost, ali i bogatstvo kalcija i željeza. Sana Hummus dolazi u nekoliko okusa: classic i sa zrnima slanutka za one koji preferiraju blage okuse, te s čilijem i bučinim sjemenkama za one koji vole aromatičniju hranu. Željeli smo potrošačima dati priliku da hummus probaju kroz brojne degustacije i sajmove te daodaberu svog favorita, a istovremeno ih educirati koliko je hummus nutritivno zdrav i bogat namaz. Ubrzo smo razvili i recepturu hummusas bučinim sjemenkama koji je spoj domaćeg i internacionalnog, te je odmah bio odlično prihvaćen – objašnjava Silvija.U Sani vjeruju da zdrava hrana treba biti i ukusna, a s tom idejom kroz 12 godina lansirali su više od 250 proizvoda – od svježih namaza, popularnog Guacamolea od avokada, čipsa od jabuke i s čokoladom, tahini paste, do premium začina za profesionalno kulinarstvo, svježih biljnih Powersireva, falafela, deserata od kestena i Crispy štapića. Većina artikala spada u kategoriju nišnih proizvoda. Pretežno su to namirnice biljnog podrijetla zdravih karakteristika, a često i bez glutena. Posebno smo ponosni na novi hummus s hrskavim povrćem koji upravo izlazi na tržište. On je savršeni lagani ljetni obrok ili snack jer je odmah spreman za jelo kao dip s hrskavim povrćem koje je u pakiranju.– Dodatno želim spomenuti da nas izdvaja i socijalna osjetljivost i društvena odgovornost. Naime, Sana je već pet godina zaredom Najdonator u kategoriji malih i srednjih poduzeća (otkako postoji ta kategorija). Osim doniranja hrane pred istek roka najpotrebnijima, često donacijama podržavamo studente, vrtiće, sportaše i razne udruge i događaje koji promiču neke lijepe i dobre ciljeve.Zdravi i kvalitetni proizvodiSavršen ljetni snack je onaj na koji nećete potrošiti puno vremena, a svi prisutni će maksimalno uživati u konzumaciji – i pritom nitko neće osjećati težinu u želucu. Tu je Sana pravi “specijalist”.– U nekoliko minuta možete pripremiti prekrasan stol s kombinacijom omiljenih okusa Hummusa, Guacamolea ili MelanSana namaza, dodati platu s Power biljnim sirevima, Kobayom i punjenim papričicama, a uz to servirati Crispy hrskave štapiće bez glutena za dippanje. Za ljubitelje slatkog tu je čips od jabuke, varijante s čokoladom i razne slastice od kestena – dodaje vlasnica, pa otkriva kako za nju izgleda savršeni ljetni odmor:– Budući da veliki dio svog vremena posvećujem Sani, jako cijenim svoje slobodno vrijeme pa ga pažljivo raspoređujem. Pokušavam balansirati između toga da dio vremena posvetim ljudima koje volim, a dio sportu i svojim hobijima koji mi pune baterije. Imam nekoliko omiljenih „rituala“ koji uvijek pale i koji me pune. Jedan od primarnih je meditacija. Meditiram svaki dan već šest godina – to mi pomaže da se dobro osjećam, osvijestim sebe i okolinu, a jako razvija fokus i pamćenje. Omiljeno mi je i provoditi vrijeme u prirodi što je više moguće. Uz to redovito vježbam i plešem, volim čitati, pa bih rekla da se moje punjenje dobrom energijom svodi na balans razdoblja mira i razdoblja aktivnosti.