Radiš u ljudskim resursima IT tvrtke Q. Kako bi opisala svoj posao nekome tko nije iz tvoje branše? Kako je raditi u tvrtki koju su sami zaposlenici proglasili najboljom u branši?– Konkretno, odjel koji ja vodim bavi se zaposlenicima, njihovim razvojem, edukacijama i kulturom. Što to točno znači? To znači da nam je svakodnevni cilj osnažiti ljude, educirati ih, brinuti se o njihovu razvoju, napretku i zadovoljstvu.Od coachinga voditeljskih razina, držanja raznoraznih radionica na temu komunikacije, davanja i primanja povratne informacije do provođenja raznoraznih anketa zadovoljstva kako bismo u svakom trenutku znali “bilo” organizacije i na čemu moramo poraditi. Benefiti, vođenje procesa za praćenje radnog učinka i sl.Kultura nam je iznimno bitna tako da i tu imamo pregršt inicijativa kojima osnažujemo kulturu poput Wellbeinga, mog osobnog projekta “Kavice sa Sarom”, u kojoj svaki mjesec ugostim drugog voditelja ili voditeljicu kako bismo približili ljudima interno i eksterno čime se njihov odjel bavi te na taj način privukli nove zaposlenike. Radi se o YouTube-videu koji izlazi svakog 15. u mjesecu.Rad u Q-u može se opisati u tri riječi: izazovno, dinamično i zanimljivo. Interno se šalimo da je jedna godina u Q-u kao tri u nekoj drugoj organizaciji upravo zbog stalnih promjena i rasta. Definitivno nisam običan zaposlenik, dosta sam privržena kako samoj organizaciji tako i ljudima koji su u njoj. Neki od njih su mi postali i prijatelji za cijeli život.Kako je tekao tvoj poslovni put?– Zaposlila sam se još kao studentica na poziciji asistenta i od tada sam u istoj organizaciji. Kako je rastao Q, rasla sam i ja s njim. Sve što znam o poslu naučila sam upravo ovdje gdje sam i dan-danas. S obzirom na jako brz rast i napredak, svake godine to je bila na neki način nova tvrtka. Imati priliku iz početka uspostavljati gotovo sve procese i u njima biti aktivan sudionik – neprocjenjivo.Nakon dvije godine odlučili smo oformiti službeno odjel koji bi se bavio upravo ljudima. Krenula sam s administracijom, regrutacijom i selekcijom te sam na koncu postala i voditelj jednog dijela ljudskih resursa. S obzirom na to da mi je stagnacija stran pojam u organizaciji kojoj jesam, vjerujem da ću i dalje dugo biti dio ove lijepe i uspješne priče.Ima li dovoljno žena u IT-ju?– Vjerujem da ih ima sve više, odmaknuli smo se od toga da je IT isključivo “muški posao”, a ima li ih dovoljno – mislim da nas nikada nema dovoljno, ali da uspješno mijenjamo stereotip.Konkretno, u našoj organizaciji otprilike je 40-ak posto žena, s tim da je dosta njih upravo na vodećim pozicijama.Ono što bih ja osobno voljela jest da imamo žene na osnivačkim i izvršnim pozicijama – evolucijski smo manje sklone preuzimati rizike od muškaraca, ali vjerujem da ova nova generacija uspješno gazi stare postulate.Bavila si se i modelingom, koji su ti najdraži projekti?– Uživala sam noseći revije za Cro a Porter, upoznala sam puno zanimljivih ljudi kroz različita snimanja i uvijek će mi biti drago prisjetiti se tih dana. S obzirom na neke druge životne afinitete, nikad se nisam stopostotno upustila u modeling, pa samim time nisam ni dugo ostala u toj branši.Kada smo snimali naslovnicu za Budi.IN, bila si rekla kako ti stilski imponira Megan Markle, tada još glumica u seriji “Suits”. Je li se to promijenilo, imaš li danas neku novu inspiraciju?– Unatoč negativnim konotacijama koje su danas prilijepljene lijepoj vojvotkinji, i dalje bih rekla da mi je njezin stil jedan od najdražih. Tu joj svakako uz bok idu i glumice Anne Hathaway, Jennifer Aniston i Shay Mitchell te odvjetnica Amal Clooney.Sviđa mi se bezvremenski stil koje njeguju – minimalizam i elegancija.Što radiš u slobodno vrijeme, kako ga najradije provodiš? Kako se opuštaš? Imaš li hobije?– Po ovom pitanju, nažalost, nisam pretjerano zanimljiva. Kad god bi u životu dobila ovo pitanje, mislila bih za sebe da sam baš dosadna – zašto ne skačem iz aviona, ne sviram neki instrument, ne pišem pjesme?Uvijek sam imala širok opus interesa, od glazbe do glume – ali nikad dovoljno snažan da nešto aktivno po tom pitanju i napravim. Tako da danas svoje slobodno vrijeme (kojeg nemam napretek) provodim s ljudima koji me usrećuju i opuštaju; putujem, čitam, gledam filmove i serije, treniram, šećem po prirodi. Zadovoljstva nalazim u malim, naizgled sasvim običnim stvarima, ali vjerujem da ih posebnima čine upravo ljudi s kojima provodim svoje slobodno vrijeme – od supruga, obitelji do prijatelja. Sve su to redom vrlo zanimljivi ljudi od kojih svakodnevno puno učim na svim poljima.Koji stil njeguješ? Kako najčešće kupuješ odjeću i obuću (online, offline...)?– Casual elegancija. Iako, što sam starija, to sve više njegujem neki opušteniji stil. Valjda kad si mlađi želiš izgledati starije, a kad si stariji, mlađe.Nisam tipična žena, zaista ne volim fizički odlaziti u šoping. Sve me to jako iritira i umara, tako da sam doživjela preporod otkad je online kupnja toliko dostupna. Naručim sve što mi se svidi, isprobavam doma u miru pa vraćam stvari koje mi ne pristaju.Što kažeš o gomilanju odjeće, je li došlo vrijeme da se svi oslobodimo te navike?– Gomilanje bilo kakve vrste za mene je veliko ne. Jako se volim rješavati nepotrebnih stvari kako bih napravila prostora za nove, a isto vrijedi i za odjeću. Doniram dosta toga kad vidim da nešto ne nosim neko dulje vrijeme i kad je izgledno da više nikada neću. Neke stvari za koje sam emotivno vezana držim i dalje u svojoj sobi kod mame i tate (primjer: stvari iz metal-faze, koje čuvam za neke koncerte).Što ti je najvažnije kod odijevanja, funkcionalnost, estetika, dress code...? Imaš li neke omiljene brendove, koje?– Estetika i funkcionalnost zasigurno. Uvijek ću imati par dobrih, bezvremenskih komada koje lako mogu ukomponirati s novim komadima. Trendovi su mi oduvijek bili odbojni, generalno nisam tip koji kupuje nešto samo zato što je trenutačno IN. Zazirem od ove nove faze gdje su svi obučeni identično (i hodaju u onim velikim tenisicama).Brendovi koji najviše odgovaraju mom stilu su Marella, Max Mara, Furla, Stella McCartney i, naravno, high street brendovi poput Zare i Manga.