Nakon skoro dvije godine pripreme i godinu dana dogovora, Puro Amor konačno ima svoj webshop. Nije bilo lako skupiti rad od četiri godine, pogotovo prve šalice koje sam sama fotkala u svom dnevnom boravku, ali je bilo i lijepo vidjeti koliko je brend rastao, rekla je Dragitza Raštegorac, vlasnica brenda Puro Amor.Dodaje kako im je webshop bio ključan prije blagdana, kako bi kupcima olakšali put do omiljenih poklona, jer znaju da se nikome ne da kopati po feedu na Instagramu, pogotovo jer je došlo do toga da imaju preko 700 proizvoda.– Sretni smo s rezultatom i izgledom webshopa, a mislimo da i naši kupci su sretni što sada mogu imati uvid na sve proizvode po kategorijama. Ima još puno toga što želimo dodati na webshop, ali čekamo da prođe blagdanska ludnica. Da mi je netko rekao na početku da će brend toliko brzo rasti, napravila bih webshop od prvog dana – govori poduzetna Dragitza i dodaje:– Što se tiče božićnih majica, bile su u planu već davno, ali radi korone nisam uspjela odvojiti budžet za njih, pogotovo jer je prva kolekcija majica objavkjena dva dana prije lockdowna. Bilo teško procjeniti jesu li ih ljudi prihvatili kao novi proizvod ili ne. Ovo ljeto sam objavila novu kolekciju majica kratkih rukava, a, reakcija ljudi bila mi je vjetar u leđa za božićne majica. Odvojila sam najdraže dizajne, doradila ih i poslala u izradu. Reakcija je bila sto puta bolja od očekivane, pogotovo za natpis "Možda nisam na vrhu bora, ali sam i dalje zvijezda", što je i meni najdraži. Najljepše mi je vidjeti što su natpisi na hrvatskom popularniji, ne samo na majicama, nego na svim proizvodima. Tu su i kalendari, a Dragitza ističe da je sretna što od rujna za njih dobiva upite. S jedne strane, strahovala je da neće ispuniti očekivanja, a s druge strane, tu je bio motiv da malo riskira i promijeni format kalendara:– Na kraju je ispalo bolje od očekivanog, ljudima se sviđao novi format gdje sada se iskoristi svaki dio kalendara. Najdraže mi je što sam uvela za svaki mjesec jednu vrijednost, citat i izazove koje ljudi mogu napraviti svakog mjesea i nadam se da će im uljepšati godinu. Kao uvijek, kalendar ima naljepnice, ali za ovu godinu smo napravili dva seta naljepnica, za studente i zaposlene ljude, jer smo skužili da studentima treba više "ispit" naljepnica, a zaposleni ipak nemaju ispita, nego druge obaveze. U cijelom iskustvu pokretanja web shopa, izdvaja podršku pratitelja jer je, kaže, pred Black Friday bilo jako stresno.– Radi tehničkih poteškoća webshop nije bio gotov za petak kako sam očekivala i najavila i nisam mogla ništa raditi, osim čekati. Imala sam kolaps, ne sjećam se kad sam zadnji put išla spavati u suzama jer sam se osjećala kao da sam sve razočarala i da će ljudi odustati. Kad sam se probudila, vidjela sam mnogo poruka podrške od ljudi koji me ne znaju uživo, ali toliko podržavaju brend da su strpljivo čekali da webshop bude aktivan. Mislim da će mi subota 26.11.2022. biti zauvijek zabilježena u kalendaru – zaključila je.