Već godinu dana projekt Kreativna Hrvatska donosi rukotvorcima priliku za promociju u izlozima jedne od vodećih hobby&art; trgovina u Hrvatskoj, Puls hobby & art store u King Crossu, Zagreb.Naime, u tijeku je osmi krug projekta osmišljenog kao podrška kreativcima koji svakodnevno stvaraju proizvode i bore se za svoje mjesto pod suncem.Cilj projekta je promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno - prodajne prostore, a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta.Idejna začetnica projekta je Natalija Borčić, vlasnica Puls hobby&art; storea, koja uz pomoć svojih djelatnica među brojnim prijavljenima bira one koji će sudjelovati.Zainteresirani se prijavljuju putem Facebook stranice Kreativna Hrvatska i izlažu tijekom dva mjeseca.U ovom krugu do 3. srpnja u izlogu Puls hobby&art; storea moći će se vidjeti i kupiti proizvodi Martine Šakać - Larin Butik, Maje Miličić - MOM design, Merline Šnajder - Schnajderi vez i Zvjezdane Horvat - Stellart.S obzirom na to da su dosadašnji izlagači zahvaljujući sudjelovanju u ovom projektu primijetili znatno veću posjećenost svojih društvenih mreža, biraju se i izlagači za virtualno predstavljanje.U ovom krugu to su Ana-Marija Pavić - QuiltAna, Hrvojka i Jakob Pšenica - Psena Design kućna radinost, Irena Poje-Oxenham - Amalgam glass - fuzija stakla i Magdalena Hodak - Tropika tijekom iduća dva mjeseca predstavit će se putem Facebook grupe Kreativna Hrvatska koja iz mjeseca u mjesec broji sve više pratitelja.Projekt Kreativna Hrvatska provodi se više od godinu dana i od tada je predstavljeno ukupno 42 rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu, a svi redom ističu kako im je projekt donio veću vidljivost na društvenim mrežama i veći broj narudžbi. „Za ovo vrijeme koliko traje projekt, osim što su svi dobili priliku izlagati, bilo kod nas u Pulsu ili virtualno, oni su se zahvaljujući Facebook grupi povezali te svakodnevno izmjenjuju savjete, ideje, podržavaju se međusobno, kupuju jedni od drugih i daju si vjetar u leđa. Takva moć zajednice mnogima od njih poticaj je da izađu iz svoja četiri zida i smjelije se predstave na tržištu - putem društvenih mreža, sajmova, medija…“, ističe Natalija Borčić.Zanimljivo je istaknuti da su većina sudionika žena koje su uz pomoć i podršku bližnjih, od svojih hobija stvorile posao.