Treću godinu zaredom Jana u Hrvatskoj čvrsto drži vodeće mjesto na ljestvici snage brendova, stoji u istraživanju Valicona za 2016. godinu. Odlično 1. mjesto Jane u Hrvatskoj pokazuje da potrošači vole inspirativne poruke te je od predstavljanja Vode s porukom krajem 2013. novi smjer u komunikaciji rezultirao ovim uspjehom. Pored vodeće pozicije u Hrvatskoj Jana je i na tržištu regije, prema ljestvici VALICON TOP25, zauzela visoko deseto mjesto najpopularnijih brendova, kao jedini predstavnik voda u boci. Izvršna direktorica marketinga Iva Balent poručila je:Uz priznanja potrošača Jana je dosad osvojila i brojna priznanja marketinške i novinarske struke, kao što su brončani lav u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani, Epica nagrade u Amsterdamu, Sempl nagrade u Portorožu te Eurobest nagrade u Rimu te nedavno osvojeno priznanje potrošača za najpopularnije bezalkoholno piće u Hrvatskoj. Uz vrhunsku kvalitetu, s novim kampanjama i edicijama Jana uspješno nastavlja komunikaciju prema potrošačima.