Jeste li se ikad zapitali koja je definicija ljepote? Jedan od rijetkih pojmova čije se značenje uistinu krije u subjektivnom doživljaju promatrača. Riječ je to koju svakodnevno koristimo, a rijetko kad o njoj promišljamo. Ne postoji jedna definicija niti jedno viđenje ljepote, ne postoji standard ljepote, postoji samo stalna ljudska potraga za osjećajem koji nas inspirira, motivira, potiče na dobra djela i budi u nama želju da ga podijelimo s drugima. Upravo zato, u vrijeme kad se neprestano postavljaju novi i preispituju postojeći standardi ljepote, u Zagrebu se otvara izložba koja će posjetitelje odvesti u svijet mašte, kreacije, propitkivanja. „Esencija ljepote“ izložba je koja se održava u Hrvatskom društvu likovnih umjetnika (HDLU) od 11. do 13. listopada, i koja će na dosad neviđen način zaintrigirati posjetitelje i probuditi sva njihova osjetila potaknuvši razmišljanje o malim svakodnevnim ritualima kojima često ne dajemo pravo značenje. Važnost ljepote kao kategorije koja je sveprisutna kroz epohe u društvenom, ekonomskom i umjetničkom smislu, prikazat će ova multimedijalna izložba koja će nas podsjetiti kako beauty rituali sežu još u doba antičke Grčke. Ljudska je civilizacija oduvijek koristila razne sastojke iz prirode i okoliša kako bi proizvela proizvode za njegu, ukrašavanje i uljepšavanje tijela. Nekad su ti proizvodi imali ulogu identiteta, poput plemenskih obilježja, kasnije ulogu životnog standarda i kvalitete života, a ponekad su beauty proizvodi imali revolucionarnu ulogu. Početkom prošlog stoljeća crveni ruž je označavao emancipaciju žena, sigurnost, samopouzdanje i ulogu, koju su s prvim znacima osnaživanja, žene počele igrati u modernom društvu. Ekonomski prosperitet značio je dostupnost proizvoda kojima se odražavala snaga i pozicija ljepote koja je postala važan način izražavanja i komunikacije.L'Oreal grupa, danas vodeći igrač u beauty svijetu, odigrala je važnu ulogu u napretku, inovacijama i usavršavanju beauty tehnologije, ali i u prihvaćanju ljepote u našim različitostima, posebnostima, u inkluzivnosti i poštivanju svega što čini osobnost i identitet. Individualnost i autentičnost među najvažnijim su vrijednostima koje L'Oreal grupa njeguje i koje potiče kroz brojne projekte inkluzije, osnaživanja, poštovanja i prihvaćanja. Ova će izložba u pet različitih segmenata prikazati različita viđenja i doživljaje ljepote, povijesni razvoj industrije i socio-ekonomski značaj proizvoda koji su postali dijelom naše svakodnevice: od omaža prvom ružu za usne, prvoj boji za kosu, do brojnih inovacija koje danas imaju ne samo dekorativnu nego i zaštitnu, njegujuću ulogu. Posjetitelji će moći saznati kako su se kroz povijest mijenjali ideali ljepote, kad su se i zašto šminkali muškarci, što u ekonomiji znači pojam „efekt crvenog ruža“ te što predstavlja ljepota danas u vrijeme individualne slobode i globalizma. Vođeni željom da poimanje ljepote postane individualna svrha postojanja svakog čovjeka i da je ljepota života upravo u prihvaćanju svih različitosti, L'Oreal je za potrebe ove izložbe udružio snage sa zagrebačkom Školom primijenjene umjetnosti i dizajna. Učenici škole će u svojim radovima dati odgovor na pitanje što je za njih ljepota, a najbolji radovi bit će prikazani na ovoj izložbi koja je otvorena za javnost od 11. do 13. listopada. Koliko je ljepota važna, govore razni statistički podaci, no, ono po čemu će ova izložba biti posebna je priča o ljepoti koju sukreiraju sami posjetitelji. Ljepota je kroz povijest rušila barijere i brisala granice. Ideja izložbe „Esencija ljepote“ je otkrivanje svega što ljepota jeste i postavljanje novih slobodnih puteva ljepote jer ljepota je u nama. Izložba „Esencija ljepote“ moći će se razgledati u radno vrijeme galerije HDLU od 11. do 13. listopada, ulaz je slobodan, a više informacija potražite na FB događaju Esencija ljepote.