Hrabro je u zemlji gdje svatko ima svoje – možda različito, možda netočno, ali tvrdo uvjerenje – što su dobri ćevapi pokušati prodati priču i ćevape zamotane u tijesto palačinki. Teško da je to shvaćeno kao zgodna fuzija turske i mađarske kuhinje, no ipak, nekoliko mjeseci nakon otvaranja ChevapRollsa, stvar ide. Dapače, izgleda da se širi i posao i osnovni meni koji obuhvaća ćevape u tijestu s krumpirićima i umacima, razne “urolane” kajgane i cheese rolls sa slatkim umacima. O svemu priča Martina Županić koja je s Ivom Pehar ovaj posao pokrenula. Kako su ChevapRolls prihvaćeni?Odlično, to se najbolje može vidjeti po posjećenosti restorana. Imamo velik broj stalnih gostiju, a interes za ćevape u palačinkama još je uvijek velik. Radimo dosta cateringa za evente, a uveli smo i dostavu za centar Zagreba. Čim se uhodamo, širimo se na ostatak grada.Jeste li stvorili novi trend?Nadam se, ali još ima mnogo posla i planova. Od početka sam znala što želim, kako da ChevapRolls predstavim i na koji način da postanu brand. Sad su u fazi pripreme za franšize, pokrećemo proizvodnju i vodimo pregovore sa zainteresiranima za distribuciju ChevapRollsa.Intrigiraju li vas i neki drugi neobični spojevi?Istodobno razvijam i svoj drugi projekt – Lumabites, hranu koja svijetli. Riječ je o iznimno zahtjevnom projektu koji iziskuje poznavanje namirnice, molekularne gastronomije i show cookinga. U ponudi ima i nekih novina. Poigrala sam se s još nekoliko kombinacija koje su doslovno nastale iz ChevapRolls kuhinje. Tako ćete moći probati PanckBurgere tj. burgere u američkim palačinkama s dvije varijante mesa, junetinom/govedinom ili vegetarijansku verziju sa sojom. Novost je i ChevapRolls linija začina. Kako su naši aromatizirani krumpirići postali hit, odlučili smo ponuditi gostima da kupe kombinacije začina kojima se koristimo. U mlincima je uvijek kombinacija krupne morske soli i jednog od šest začina: dimljena paprika, ružmarin, origano, kim, papar u zrnu ili chili. Osim u restoranu moći će se kupiti i u dućanu Neocupedije na Jarunu.