Za pravilan razvoj djeteta potrebno je stvoriti stimulativno okruženje, održavati zdrave odnose te kontinuirano pratiti njegov govor i jezik. Ključnu ulogu u tom procesu imaju logopedi koji pomažu djeci savladati poteškoće u sporazumijevanju i to u prve tri godine života kad se dijete nalazi u najosjetljivijem razdoblju. Na taj način stvaraju se preduvjeti za optimalan razvoj djeteta, njegovo akademsko postignuće i uspješno snalaženje u društvu.Logopedi u vrtićima su (nažalost) iznimkaDostupnost logopeda utječe na ranu detekciju, uspješnu prevenciju i otklanjanje govorno jezičnih poremećaja kod djece, a to su na vrijeme prepoznale magistre ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i voditeljice dječjeg vrtića Dobro Drvo Snježana Punčikar i Ana Štefanec koje su u postojeće odgojno-obrazovne programe vrtića uključile logopedski program.Osim polaznika vrtića, zahvaljujući sredstvima Europskog socijalnog fonda, vrtić je omogućio logo terapiju i djeci slabijeg socio-imovinskog statusa koji nisu korisnici redovitog vrtićkog programa te potporu njihovim roditeljima kroz grupe podrške kako bi i oni svojim djelovanjem bili dio rehabilitacijskog programa. Poseban naglasak postavljen je na djecu koja nisu uključena u niti jedan oblik predškolskog odgoja i obrazovanja, a koja najčešće ostaju neprimijećena sve do polaska u školu.Visoki odgojno-obrazovni standardi- Prepoznali smo problematiku s kojom se susreću roditelji s područja na kojem djelujemo te smo u suradnji s osnovnim školama, centrom za socijalnu skrb i ostalim dionicima odlučili pokušati uključiti djecu u programe individualne govorno – jezične terapije - istaknuli su iz Dobrog Drva i objasnili pristup djeci s poteškoćama u govoru.- Naš logoped individualno radi s djecom: prati njihov razvoj i ovisno o poteškoći priprema tailor made aktivnosti. Ciljano i precizno radi s djetetom i pomaže mu da prebrodi poteškoće u govoru i jeziku - napominju i dodaju kako logopedski program vrtića u okviru grupnog rada spaja elemente Waldorfske i Montessori pedagogije te plesne tehnike, terapeutske igre i sportske i brain gym edukacije.Dječji vrtić Dobro Drvo je ostvario potrebne pedagoške standarde te osigurao dodatna zapošljavanja stručnih i pomoćnih djelatnika. Zahvaljujući ekspertizi stručnjaka edukacijsko-rehabilitacijskog područja djeci je omogućena pravovremena integracija u programe vrtića te savladavanje svih izazova koji mogu utjecati na otežano uključivanje u život zajednice.Potpora Europskog socijalnog fondaDobro Drvo je nositelj programa Dječji vrtić za skladniji obiteljski život i kvalitetniji razvoj djeteta koji se financira sredstvima Europskog socijalnog fonda. Projekt je odobren u sklopu poziva Unaprjeđenje usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. Primarni cilj logopedskog programa vrtića je detekcija, prevencija i terapija govorno-jezičnih teškoća kod djece koja nisu uključena u programe predškolskog odgoja i naobrazbe.Uz logopedski, dječji vrtić Dobro Drvo je pokrenuo i STEM te dramski odgojno-obrazovni program kojima, uz postojeće programe, omogućavaju djeci cjelovit razvoj i razvijanje vještina te, u budućnosti, i ostvarivanje u akademskom području i karijerama po njihovoj mjeri.