1. Organizacija je ključUnaprijed osmislite što ćete obući, složite torbu, napravite plan rada na poslu... Čini se kao sitnica, no puno znači jer ćete izbjeći nepotrebna živciranja i jurnjavu. 2. Izdvojite vrijeme za sebeOdite u šoping, popijte kavu s prijateljicom, pročitajte knjigu koja već dugo stoji na polici, odite s dečkom u kino, trčite. U cijeloj priči oko posla važno je ne zaboraviti na sebe i, s vremena na vrijeme, ispuhati se!3. Naspavajte se!I same znate koliko vam je sve lakše ako ste naspavane. Nova epizoda serije može pričekati, radije otiđite ranije spavati, tijelo i um će vam biti zahvalni ujutro! 4. Pogreške su sastavni dio poslaLjudski je griješiti, a to znaju sve uspješne žene. Ne kažemo da morate konstantno griješiti, no, ako se pogreška i dogodi, nije kraj svijeta. Umjesto na ljutnju, koncentraciju i snagu usmjerite na ispravljanje pogreške. 5. Važno je postaviti si prioriteteDan (nažalost) traje samo 24 sata, a da bi bio uspješan, važno je postaviti si prioritete. Nekad je manje više pa je bolje postaviti si nekoliko zadataka, obaviti ih kvalitetno, a drugim zadacima reći ne i ostaviti ih za idući dan.