Četrdeset poznatih djevojaka uživalo je u četverodnevnom krstarenju Jadranom i otkrivalo novitete koje je FOREO pripremio za sljedeću sezonu. U vrlo kratkom vremenu, zahvaljujući inovativnim tehnologijama te prepoznatljivom dizajnu, FOREO proizvodi donijeli su revoluciju u ljepoti, njezi i samopouzdanju.Tajna njihova uspjeha leži u inovativnim rješenjima implementiranima u proizvode nove generacije koji, zahvaljujući T-Sonic™ tehnologiji, vertikalne pulsacije donose dosad neviđene rezultate u svakodnevnoj njezi kože.Tijekom tjedna blogerice su male priliku upoznati ljepote Splita, Visa, Hvara i Brača te sudjelovati u raznim aktivnostima poput podvodnog fotografiranja, Lilo partyja te obilaska najpoznatijih hvarskih vinograda.Opuštena atmosfera, čisto more i rujansko sunce stvorili su idealnu priliku da se djevojke odlično zabave te razmijene vlastita blogerska iskustva.Hrvatsku je posljednjih godina posjetio velik broj poznatih osoba, a nedavna analiza koju je proveo Google pokazala je da smo u 2016. godini najpretraživanija i poželjnija destinacija na svijetu. Blogerice je naša obala ostavile bez daha, što pokazuje i velik broj fotografija podijeljenih na njihovim društvenim mrežama u kojima hvale ljepote Jadrana.Neka od zvučnijih imena sudionika ove četverodnevne avanture uključuju blogerice Nhitastic, Anniken Jorgensen, Glam Paulu, Nicole Husel, Duygu Ozaslan te mnoge druge, a društvu se pridružio i poznati njemački bloger Sami Slimani. Međunarodnu atmosferu dodatno je naglasio i dolazak MTV Adria koji su tijekom putovanja snimili prvi serijal s ekskluzivnim sadržajem u kojem djevojke govore o svojim poslovnim putovanjima te savjetuju djevojkama kako uspjeti u blogerskom svijetu.