Nakon deset godina rada za brand Gant, Christopher Bastin napušta poziciju kreativnog direktora jer smatra kako je njegova uloga u kompaniji završila te da je vrijeme za nove izazove i daljnje ostvarivanje snova, ali javnosti još nije poznato koji su mu daljnji planovi. Bastin se kompaniji pridružio 2005. godine kao glavni dizajner za muške košulje, da bi 2012. postao kreativni direktor, a zaslužan je za revitalizaciju cjelokupnog branda. Njegov utjecaj na mušku modu posebno je vidljiv kroz marku Gant Rugger, za čije je ponovno pokretanje 2010. godine zaslužan upravo on, a osim spomenute, postoji još nekoliko marki kao što je sportska linija Gant Original i Gant Diamond G koja je nedavno predstavljena, a namijenjena je putnicima i urbanim profesionalcima. Glavni je cilj kompanije postati globalni lifestyle brand do 2020. godine, a prema velikoj prezentaciji na nedavnom New York Fashion Weeku, koja je ujedno i posljednja Bastinova kolekcija za ovaj brand, Gant je već krenuo u tom smjeru. Još se ne zna tko će naslijediti poziciju Christophera Bastina, a prema riječima izvršnog direktora Ganta, Patrik Nilssona, novi kreativni direktor bi na poziciju trebao doći prije iduće godine.