Osim još jednog priznanja kampanji u kojoj smo dali podršku Udruzi Brački pupoljci, ponajviše nam je drago što smo pokazali koliku moć odnosi s javnošću i uopće jasno usmjerena komunikacija imaju u postizanju plemenitih ciljeva. Čak i onih za koje se govorilo da je nemoguće postići, poput izmjena zakona u korist jedne od najranjivijih skupina našeg društva. Sada je to prepoznato i od svjetske struke, što dodatno potvrđuje koliku je vrijednost i značaj kampanja „Nešto zbilja važno“ imala za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka, kao i za hrvatsko društvo u cjelini. Svaka kvalitetna agencija ima moć mijenjati svijet nabolje, stoga je jedno od načela rada CTA tima upravo pomoć onima koji ju, svojim zalaganjem i nesebičnošću, zaista zaslužuju. Hvala svim našim suradnicima koji su svoje vrijeme poklonili ovoj hvalevrijednoj borbi, istaknuo je Gordan Turković, izvršni direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije.Podsjećamo, borbom Bračkih pupoljaka i prošlogodišnje kampanjom „Nešto zbilja važno“, nakon deset godina zahtjeva konačno je izboreno i pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge zanemarivane i ranjive skupine unutar našeg društva.Dodjela nagrade IPRA Golden World Awards ove će se godine, umjesto u jednoj od svjetskih metropola, održati u online izdanju zbog pandemije COVID-19 što je bio i slučaj s vodećom domaćom PR nagradom „Grand Prix“ Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Najveći izazov je kod kuće dobiti priznanje, a upravo je „Nešto zbilja važno“ nedavno izabran od strane HUOJ-evog žirija za najbolji komunikacijski projekt u Hrvatskoj unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinom organizacijama, i to u najjačoj konkurenciji s fondom „Spasi me“ za pružanje hitne pomoći žrtvama obiteljskog nasilja, agencija Media Val i Fabula te „Crnom knjigom trošenja javnog novca“, Lipe, udruge poreznih obveznika i Briefing komunikacija.