Braća Dravinec, David i Marko, stoje iza projekta Juicefast koji stiže na tržište. Riječ je o foodtech startupu za proizvodnju zdravih sokova i obroka, ali i za edukaciju o prevenciji pretilosti. David je 2020. pokrenuo Detox.hr, a Marko je suvlasnik koncepta Zdravi obroci te su dva postojeća, zasebna poslovna pothvata, uz pomoć Feelsgooda, stvorili u Juicefast. Porazgovarali smo s jednim od braće, Davidom, koji kaže kako je sve krenulo još u djetinjstvu. Mama je, govori za Divu, bila vodilja kad je riječ o zdravom načinu života i zdravoj prehrani:– I Marko i ja smo još kao klinci radili u njezinoj trgovini zdrave hrane i od tamo smo zapravo usvojili obrasce koje smo koristili za daljnje poslovanje, odnosno u svojim projektima. Također, obojica obožavamo svojstva prirodne, čiste hrane i njen efekt na naša tijela, posebno u današnje vrijeme kada je dosta toga vezano za hranu postalo umjetno.Ideja za Juicefast nastala je kad su David i Marko shvatili da će zajedno napraviti više nego svaki individualno. Spojiti sve u jedan brend bio je, kaže, logičan korak jer su imali isti cilj: pokušati zajednički približiti jednostavnost zdrave prehrane čim većem broju ljudi. – Naravno, značajnu ulogu u stvaranju Juicefasta imali su investitori koji su tu našu viziju prepoznali i pomogli nam je realizirati. Samo je Feelsgood, prvi hrvatski fond rizičnoga kapitala za investiranje s društvenim učinkom, uložio 500 tisuća eura, a još polovica tog iznosa došlo nam je od Sandra Mura – govori David i objašnjava što je njega i brata inspiriralo za pokretanje Zdravih obroka i Detox.hr-a: – Najviše su nas inspirirale sreća i zadovoljstvo pozitivnim rezultatima klijenata nakon što su odradili naše programe za podizanje razine fizičkog i mentalnog zdravlja, a koji su se temeljili na 100 % prirodnim detoksikacijskim sokovima i zdravim obrocima.Braća s Juicefastom žele biti promjena i pomoć u mijenjanju obrazaca užurbanog životnog stila. Njihova je misija, kaže David, da najbolje iz prirode, s najkvalitetnijim, najsvježijim visoko hranjivim sastojcima, pretvore u sokove i jela te ih učine stvarnom i pristupačnom opcijom za sve. Braća ističu svoju želju da njihovi proizvodi budu dostupni što većem broju korisnika koji žele regulirati svoju tjelesnu težinu te tako unaprijediti svoje zdravstveno stanje. David je objasnio i kako nastaju zdravi sokovi i obroci te po čemu su specifični:– Sve kreće od vertikalne integracije i suradnje s lokalnim OPG-ovima jer istovremeno želimo potaknuti ogroman, neiskorišten potencijal proizvodnje zdrave hrane u Hrvatskoj. Sokovi nastaju metodom hladnog prešanja i 100% su prirodni. To znači da su bez ikakvih aditiva i konzervansa, pojačivača ukusa i slično. Duži rok trajanja dobivamo novom metodom na našem tržištu, obradom visokim hidrostatskim tlakom, pri čemu boce ulaze u tank na 6000 bara čime se uništavaju svi patogeni koji uzrokuju kvarenje, a ostaje 100 % nutritivna vrijednost iz voća i povrća. Obroci se rade od domaćih, svježih namirnica, također većinom s naših OPG-ova. Nikad ne koristimo zamrznute sirovine ni bojila. To su tzv. ready-to-eat obroci spremni za konzumaciju za 2 minute i s rokom trajanja od 30 dana u hladnjaku.Juicefast je napravljen za sve kojima je manjak vremena izgovor da ne vode zdraviji život i ne hrane se zdravije. Među njima su, između ostalih, navode braća primjere, zaposleni ljudi koji jedva imaju vremena spavati, a kamoli razmišljati o svome tijelu, ljudi koji žele izgubiti kilograme, ali i sportaši. Ideja je, zapravo, cjelokupni wellness, i fizički i mentalni. – Reakcije su genijalne. Do kraja godine predviđamo ukupnu prodaju od oko 300 tisuća sokova, s čime smo jako zadovoljni. Pozitivan feedback i rezultati koje na dnevnoj bazi dobivamo od naših klijenata zapravo su naš najveći motivator i razlog zašto ovo radimo – rekao je David Dravinec, jedan od osnivača Juicefasta.