U subotu vas na kioscima čeka novi broj Dive, čiju naslovnicu krasi Ana Tevšić Nauković, jedna od najboljih produkt-dizajnerica u Hrvatskoj. Industrijska i grafička dizajnerica Ana Tevšić Nauković, vlasnica brenda ‘Love, Ana’, po mnogima je vodeća produkt-dizajnerica u Hrvatskoj. Za Divu govori o najdražim projektima te je odškrinula vrata svog privatnog života u kojem su ona i suprug sve prilagodili njihovo troje djece.– Moj posao uključuje razna područja dizajna, ovisno o projektu. Završila sam smjer industrijskog dizajna, ali sam se s vremenom preusmjerila više na grafički. Najčešće radim projekte koji uključuju manje proizvode po narudžbi, izradu vizualnog identiteta i web-stranice te projektiranje ambalaže ili limitiranih pakiranja. Dizajn ambalaže me najviše veseli zato što spaja produkt i grafiku; imam priliku osmisliti ambalažu za različite proizvode te je vizualno uskladiti s grafičkim dijelom. Mislim da je to područje rada idealno za mene i zapravo sam do sada kroz takve projekte imala prilike upoznati ambiciozne i uspješne žene koje nešto stvaraju. Iznimno mi je drago biti dio njihove priče, sretna sam što imam priliku njihovu ideju “zapakirati” za tržište – rekla je za Divu Ana i otkrila što misli o trendu gomilanja odjeće:– Čini mi se da je općenito sve prisutnija ta svijest o planskoj kupnji. Pretpostavljam da je to vezano i uz činjenicu da dok nemaš jasnu viziju svog stila i onog što najbolje nosiš, da kupuješ sve i svašta u potrazi za onime što je za tebe. To je ono što trendovi rade, navedu te da probaš razne faze. Imala sam periode za vrijeme i nakon fakulteta kad sam zaista nepotrebno gomilala odjeću, no otkad sam majka zaista kontrolirano i planski kupujem. Zapravo radim na tome da za nekoliko godina formiram famoznu capsule garderobu s najdražim komadima i da ih pametno kombiniram.Bliži nam se i kalendarski početak ljeta pa donosimo najbolje od njega u modnom svijetu. To, su, naravno, prugice, apsolutne vladarice tople sezone zahvaljujući kojima možete kreirati stil koji se pamti. Kupaći kostimi trenutno su među najtraženijim komadima, a uz naše savjete i prijedloge, sigurni smo da ćete pronaći onaj savršeni za sebe.Inspiraciju za odijevanje u novoj sezoni možete pronaći na street style fotografijama s potpisom Gorana Čižmešije koji je ponovno na Divine stranice doveo najstajliš prolaznike sa zagrebačkih ulica.Žena iznimna stila, profesorica njemačkog i engleskog jezika Natalia Irons za Divu je postala zvijezda ljetne berlinske modne razglednice u kojoj je u glavnoj ulozi njezin zaštitni znak - šešir. Ljeto zahtijeva i posebnu brigu o koži, a kako je pravilno hidratizirati, ali i zaštititi od sunca, istražila je naša Dubravka Prpić Znaor koja donosi odlične savjete, kao i proizvode koje možete isprobati. Osim super beauty tema, Prpić Znaor donosi i prijedlog za putovanje koji će se posebno svidjeti ljubiteljima adrenalina i aktivnog odmora. Hit destinacija je Šibenik, gdje su posljednjih godina sve popularnije razne aktivnosti poput penjanja zip-linea, ali i otkrivanje malih jezera i planinskih šumaraka.Heather Mills, bivša supruga Paula McCartneya ekskluzivno za Divu otkriva kako je postala veganka, zašto je tako odgojila svoju danas 18-godišnju kćer, a govori i o svojoj liniji veganske kozmetike. Mills je u Hrvatsku došla promovirati svoju liniju kozmetike Be.The. One koja je u potpunosti veganska. Razrada njezine kozmetičke linije trajala je čak tri godine jer su pokušavali izbjeći upotrebu pčelinjeg voska i ostalih namirnica životinjskog podrijetlaRazgovarali smo i sa sestrama Blažević, Majom i Zrinkom koje stoja iza brenda Materia, lifestyle koncepta koji promovira brigu o sebi i dugovječnost kroz inteligentne proizvode, svjesnost i ljubav prema sebi. Matcha, kažu, više nije trend, nego dio moderne kulture, a u Hrvatskoj populariziraju taj zdravi zeleni napitak kao alternativu kavi. – Ljudi su skloni stvarati predrasude prema nečemu što je novo i drukčije, no mi ih vrlo brzo razuvjerimo, kažu sestre. Vlada popularizacija zdravog načina života pa mnogi traže i zdravu alternativu za napitke poput kave.Iva Kvakić, Belma Gutlić, Anamaria Žuvanić, Petra Horvatović i Magda Milas osnovale su udrugu Alice in Blockchains za financijsko opismenjavanje i osnaživanje žena. – U kripto svijetu ljudi su potpuno otvoreni i susretljivi jedni prema drugima. Nema diskriminacije ni na jednoj razini, čak bismo rekle da su žene i prijeko potrebno i željene da se uključe, samo što nema dovoljno inicijative, pretpostavljamo ni znanja ni hrabrosti da se uključe – kažu za Divu iz Alice in Blockchains.Novu Divu potražite na kioscima u subotu, 11. lipnja. U paketu s Večernjim listom čeka vas i mirisno iznenađenje, tester prvog ženskog mirisa marke Baldessarini Fragrances.