Planiranje vjenčanja može oduzeti mnogo vremena (i živaca), no iako su to sve slatke brige, lakše je uz malu pomoć i organizaciju. Time se vodila i Meggie Štenta, 24-godišnjakinja iz Rovinja koja je pokrenula brend vodiča za vjenčanje "I said yes". Meggie kaže da je riječ o brendu koji slavi najljepše trenutke života, a u asortimanu nudi vodič kroz organizaciju vjenčanja i vodič za kume.- Brend se vodio filozofijom "manje je više" pa su vodiči minimalistički dizajnirani i idealni za sve mladenke i kume koje vole jednostavnost i profinjenost, a unutrašnjost vodiča bogata je sadržajem i pruža sve potrebne informacije za organizaciju i prostor za vlastito planiranje. Vodiči su napravljeni na temelju dugotrajnog istraživanja problema mladenki i kuma, a na temelju tog istraživanja nastao je čak i diplomski rad - priča nam Meggie koja kaže kako ovo nije klasična priča u kojoj se zaručila pa odlučila plasirati svoj planer, nego je sve počelo puno ranije:- Zaposlila sam se u trgovini začinima, a kako sam oduvijek bila kreativka, izloge sam pretvorila u pravu malu čaroliju. To je primijetila moja kolegica koja je imala svadbu i pitala me da joj dekoriram salu. Tu je sve počelo, a reakcije gostiju bile su neprocjenjive. Čestitali su mi na dekoraciji i hvalili me, a onda je došla mlada i vidjela što sam napravila. Osmijeh od uha do uha, suze u očima i čvrsti zagrljaj. Učinila sam mladu sretnom i tada sam znala da je to ono što želim raditi svaki dan. Meggie kaže kako ju je fakultet odvraćao od vjenčanja, ali je tijekom svih godina stalno dobivala upite za dizajn pozivnica, save the date kartice, raspored sjedenja...- Na zadnjoj godini fakulteta upoznala sam Filipa, veza je vrlo brzo prerasla u nešto ozbiljno i nakon par mjeseci imala sam prsten na ruci. Počeli smo planirati svadbu u najgorem periodu, u doba pandemije koronavirusa. S druge strane, to je bilo odlično jer inače ne bi nastao vodič. Morali smo odgoditi svadbu i imali smo više vremena za planiranje, odlučila sam kreirati naš vlastiti planer. Kad sam ga napravila, bilo mi je žao da ga samo mi imamo pa sam i s drugim parovima podijelila ovaj proizvod koji nije samo "ukras", nego stvarni pomaže, a služi i kao lijepa uspomena. Ispitivala sam prijateljice koji su im bili najveći problemi prilikom planiranja svadbe, jesu li imale kakav planer, što im je u njemu nedostajalo ili bilo viška... Anketama na društvenim mrežama prikupila sam puno informacija i sve napore usmjerila u to da buduće mladenke lakše organiziraju svadbu pomoću vodiča. Cijela moja ideja postala je i diplomski rad pa je kroz analize i tekstove nastao vodič za organizaciju vjenčanja u potpunosti prilagođen budućim mladenkama. Vodiči dolaze u luksuznom pakiranju, a na kutiji se nalaze imena mladenaca. Vodič za kumu dolazi u sličnom pakiranju uz karticu "Hoćeš li mi biti kuma?". Vodič, između ostalog, sadrži trendove poveznica, prostor za skicu savršene pozivnice, savjet za biranje vjenčanice prema građi, prostor za upisivanje dogovorenih termina probe, uspoređivanje modela haljina koje su se mladenki svidjele... Vodič za kumu "I sad go girl" sadrži tzv. "Uvod u kumstvo" i savjete kako biti najbolja kuma na svijetu. Tu su i savjeti kako lakše podnijeti financijski pritisak, odrediti budžet, kako pomoći mladenki s isprobavanjem vjenčanica, dio za planiranje djevojačke... - Kume pristanu na kumstvo, a nakon početne euforije slijedi panika i bezbroj pitanja u glavi. U vodiču se nalaze odgovori na sva pitanja i puno prostora za vlastito planiranje - kaže Meggie i dodaje da su reakcije budućih mladenki nevjerojatne jer su oduševljene, a za neke stvari ne bi ni znale bez vodiča: - Najčešće hvale njegovu detaljnost, a najljepše mi je kad mi kažu da se vidi da je u njega uloženo puno truda i ljubavi. Vrlo su često tu i suze radosnice, a samo radi takvih reakcija radim ovaj posao. Uveseliti nekoga, znati da si dio nečega što je toj osobi jedna od najvažnijih stvari u životu, znati da će tvoj proizvod biti lijepa uspomena, e to je nešto posebno. Cilj nikad nije bio prodati 200 ili 300 vodiča, nego usrećiti barem jednu mladenku, a ipak ih se do sada usrećilo na stotine. Meggieni vodiči u kratkom su vremenu doživjeli popularnost s obzirom na to da su blog i profili na društvenim mrežama kreirani prije nešto manje od godinu dana, a intenzivnije na njima radi tek od srpnja 2020. Tada je završila faks i zaposlila se pa joj je "I said yes" bio drugi posao.- Kako je vrijeme prolazio, odlučila sam da "I said yes" bude moj jedini posao i da mu se posvetim u potpunosti. To je ono što volim - zaključila je Meggie.