Kako je LV Speedy torba koja broji gotovo 100 godina postala hit muške mode zahvaljujući jednom kreativcu
Na sceni vintage dizajna ima poseban status te je po prvi puta predstavljena 1930. godine, da bi novim intervencijama i pod kreativnim vodstvom Pharella Williamsa ušla u novo doba preuređena, za oba spola
Rihanna pokazala trudnički trbuščić u odvažnom outfitu za novu kampanju Louisa Vuittona
Kampanja je objavljena samo nekoliko dana prije početka Tjedna muške mode u Parizu, koji će biti Williamsov prvi Tjedan mode otkako je u veljači imenovan kreativnim direktorom za mušku odjeću Louisa Vuittona.
Pharrell Williams postao je novi kreativni direktor muške odjeće Louisa Vuittona
Kreativni poduzetnik, redovito sjedi u prvom redu na tjednima mode i suvlasnik je robne marke ulične odjeće Human Made s Kenzovim kreativnim direktorom Nigom. Također nadzire vlastite etikete Billionaire Boys Club i Ice Cream.