Ovi dizajni nisu samo odjeća; oni su umjetnost, izazivajući predrasude i definicije mode, te postavljajući pitanje: Može li moda biti više od toga što nosimo?
Sinoć je u galeriji Kranjčar uz prisustvo medija i brojnih gentlemana iz društvenog života predstavljen novi miris legendarne francuske modne kuće Givenchy, Gentleman Society.
2022. počinje novo poglavlje, s toaletnom vodom Fraiche
Zadivljujući mat proizvod prožet Couture infuzijom, dostupan je u jedanaest nijansi koje se lako nose, uključujući četiri u formatu koji se nadopunjava.
Eau de Parfum Rouge kuca novom senzualnošću, a njegov primamljivi miris vas preplavljuje sveobuhvatnom privlačnošću.
Za kolekciju Holiday 2021, Givenchy želi odati počasti ovoj zlatnoj genezi, za stvaranje najvišeg Couture postojećeg proizvoda
Novi proizvod za njegu usana dostupan je u jednoj univerzalnoj, prozirnoj nijansi. Ovaj se bijeli balzam topi na usnama i oslobađa bogatstvo formule te njeguje kožu, bez masnog efekta
I dok je za dizajnerski model na Net a Porteru potrebno izdvojiti 995 €, odnosno nešto više od 7500 kn, cijena Zarinog modela je 699 kn
Pogledajte brazilski model Gisele Bündchen u novoj kampanji za liniju trapera iz Givenchyja.
Novi su glasnici proljeća parfemi s egzotičnim voćem koji, uz svoje cvjetno srce, stvaraju pravu eksploziju mirisa. neodoljivo, slatko, svježe.