Luksuzna moda nekoć je bila rezervirana za uski krug odabranih, simbolizirajući status i prestiž. No, u vremenu brze dostupnosti trendova, njezina ekskluzivnost blijedi, dovodeći brendove u paradoks između profita i očuvanja rijetkosti
Ovo nije direktna krivotvorina, na torbi nema logotipa Hermèsa ni brendiranja koje bi impliciralo da je riječ o originalu. Upravo zbog toga spada u kategoriju tzv. "dupeova" – imitacija koje inspiraciju pronalaze u dizajnu luksuznih brendova, ali ne krše direktno autorska prava
Ikonična Birkin torbica, simbol luksuza i sofisticiranosti, po prvi puta je izložena u Francuskoj. Sotheby’s Pariz priredio je izložbu "Excellence à la Française", posvetu najboljim francuskim umjetničkim djelima, u kojoj ključnu ulogu ima originalni primjerak ove legendarne torbe, dizajnirane 1984. godine u suradnji s pokojnom glumicom Jane Birkin.
Ove torbe nisu samo modni dodaci – one su statusni simboli, remek-djela umjetničkog zanata i investicije koje s vremenom postaju još vrjednije.
Najpoželjnija torba na svijetu koja ove godine slavi 40. obljetnicu, postala je nakit. Kreativni direktor u Hermesu, Pierre Cardy, otišao je korak dalje, predstavivši najsjajniju Birkinicu ikad
U skupnoj tužbi se tvrdi da potencijalni kupci moraju potrošiti desetke tisuća dolara na šalove, cipele i remene samo da bi dobili priliku da kupe jednu od najtraženijih torba na svijetu.
Vintage verzije sezonskih IT trendova postaju opcija za torbicu s mnogo manjim utjecajem na okoliš
Iako je Janein osobni modni stil oduvijek odudarao od tog okvira luksuza, nosila je torbu vlastitog imena. Naravno, napravila je pritom dobar posao.
Prema njoj je napravljena istoimena torba, Birkin, poznatog dizajnerskog brenda Hermès, koja je proizašla iz slučajnog susreta u uglednim krugovima i objavljena je 1984. godine.
Danas se cjenovni raspon Birkinica općenito kreće između 10.000 i 40.000 USD za Birkin, iako stilovi s posebnim ili rijetkim završecima mogu koštati mnogo više od toga