Trenutno najtraženiji kozmetički brend od danas je dostupan na policama odabranih poslovnica BIPE.
Usmjereni na začepljene pore, akne, crvenilo, mrlje, stres i iritacije, proizvodi su formulirani s četiri ključna aktivna sastojka – aktivnim ugljenom, salicilnom kiselinom, niacinamidom i azelaičnom kiselinom.
Kupce u trgovinama Bipe od 11. do 24. travnja očekuje posebna promotivna cijena cijele linije
BIPA je prepoznata po svojoj ružičastoj boji i kampanji #nepobjedive koja za cilj ima osnaživanje žena. Melem već 45 godina njeguje žene, komunicira svakodnevno s njima i razumije njihove potrebe.
Što kažete na ovakve kombinacije na muškarcima?
Motivi ljubavi i na majicama
Budući da se približava "Movember", BIPA Hrvatska i KHL Medveščak udružili su se u svrhu podizanja svijesti oko raka prostate i održali beauty trening.
Zagreb će od 11. do 15 listopada postati modno središte regije jer počinje još jedan Bipa Fashion.hr.
BIPA FASHION.HR, ususret jubilarnom 20. izdanju, predstavlja službenu kampanju koja je i ovog puta ujedinila najjače kreativne snage svijeta mode i umjetnosti. Senzacionalna artistička fotografija na najbolji je mogući način utjelovila viziju i duh najvećeg modnog događaja u regiji. Službena kampanja inspirirana je umjetničkim djelovanjem i stvaranjem koje za rezultat ima jedinstvenu kreaciju, kako u umjetnosti tako i u modi...