Proteklog je vikenda u Dubrovniku održan prvi Keune Family Manifest, globalni event koji je okupio Keuneove najbolje svjetske brend ambasadore, salone, hair styliste i influencere, među kojima su bile i Iva Radić i Teuta Mesaroš. Keune Family Manifest je prestižno trodnevno okupljanje koje su predvodili vlasnik i predsjednik George Keune te Eelco Keune, Keuneov CEO. Posjetitelji su imali priliku sudjelovati u aktivnostima od kojih su neke: pool party, BBQ party, sunrise yoga, te ručak u starom gradu. Okupljanje je ovo velike Keune obitelji koja je još jednom pokazala kvalitetu i posvećenost svim svojim članovima."Keune Family Manifest je u prekrasnom Dubrovniku okupio najbolje frizerske profesionalce iz cijelog svijeta, našu globalnu Keune obitelj. Oduvijek smo posvećeni izgradnji najboljeg partnerstva i pružanja podrške svojim partnerima i zaista uživam u svakom susretu s tom nevjerojatnom zajednicom stručnih i talentiranih ljudi", izjavio je George Keune, vlasnik i predsjednik Keune Haircosmeticsa. Ovom je prilikom svjetski kozmetički div Keune lansirao Keune Style, novu liniju proizvoda za profesionalno stiliziranje kose. Nova linija proizvoda Keune Style predstavljena je uz gala večer na glamuroznom showu i frizerskoj reviji u tvrđavi i klubu Revelin, jednim od najboljih 100 klubova na svijetu. Gosti su imali priliku uživati u glazbi profinjenog gudačkog benda, dinamičnim nastupima plesne grupe i očaravajućim plesom na svili.Keune Family Manifest bio je pravi pokazatelj stila, inovacije i luksuza, ostavljajući neizbrisiv dojam na sve prisutne. Svoje su frizerske kreacije pokazala tri vodeća Keuneova globalna ambasadora: Boris Obreški, Luke Benson i Mark van Westerop. Fokus je bio na stiliziranju, a ambasadori su pokazali vještine u modernim, trendy, futurističkim frizurama i još jednom pokazali kako Keune svojim proizvodima pomiče granice i postavlja trendove u svijetu hairstylinga. Priliku da svojim kreacijama upotpune i istaknu spektakularni hair styling dobili su Juraj Zigman, hrvatski dizajner svjetskog glasa koji odijeva brojne slavne zvijezde i hrvatski dizajnerski dvojac Klisab, koji su za ovu priliku posebno dizajnirali kreacije za više od 35 modela. U sklopu Keune Family Manifesta i predstavljanja Style linije, održan je i masterclass na kojem su novu liniju proizvoda Keune Style predstavili Mark van Westerop i Kanso akademija, a predavanje o businessu održao je Karl De Witte. Keune u novoj paleti proizvoda Keune Style kombinira sastojke visoke učinkovitosti, etičku formulaciju i najnovija znanstvena dostignuća. Kao nositelj prestižnog certifikata B Corp kojim se vrednuje društveni i ekološki utjecaj tvrtke, Keune novom linijom veganskih i cruelty-free proizvoda još jednom potvrđuje svoju posvećenost održivosti i društvenoj odgovornosti. Revolucionarne formule proizvoda Keune Style redefiniraju standarde stiliziranja kose. Razvijene su u suradnji sa znanstvenicima, kao i frizerima iz najboljih svjetskih salona, poznatima po kreiranju spektakularnih lookova za Saint Laurent, Louis Vuitton, Pradu i mnoge druge. U posljednje dvije godine, Keune je sudjelovao na svim svjetskim fashion weekovima s najpoznatijim stilistima, od kojih je jedan i Eugene Souleiman, kako bi dobili uvid u potrebe top stilista i razvili najbolje proizvode u styling kategoriji. Oslanjajući se na stoljetnu tradiciju znanstvene inovacije u profesionalnom stiliziranju kose, Keuneovi su vrhunski znanstvenici kreirali liniju za transformativne rezultate koji se vide i osjete.Nova paleta proizvoda za stiliziranje kosi daje volumen, štiti je, definira, zaglađuje i dodaje teksturu, a svi proizvodi su pogodni za kombiniranje, miješanje i slojevitost. Nova linija Keune Style osigurava vidljivu transformaciju kose koristeći tehnologiju poput Bond Fusera za zaštitu od topline do 230°C i prebiotika koji doprinose zdravlju vlasišta. Kako bi dodatno poboljšao korisničko iskustvo, Keune je cijeloj liniji proizvoda Style redizajnirao ambalažu. Novi proizvodi, osim što su vrlo funkcionalni i odlično izgledaju, imaju i novi luksuzni miris koji nadopunjuje vrhunske performanse svakog proizvoda. Keune je duboko predan etičkim principima i vođen visokim vrijednostima. Cijela nova kolekcija Keune Style je cruelty-free, odnosno bez okrutnosti prema životinjama. Keune je ponosan i na veganski pečat koji nose svi proizvodi osim Restylera. Razlog tome je činjenica da su alternativni sastojci bili inferiorni i nisu udovoljavali Keuneovim visokim standardima kvalitete. Kao nositelji B Corp certifikata, Keune ispunjava najviše standarde društvene i okolišne odgovornosti. Njihovo je djelovanje posvećeno stvaranju boljeg svijeta za buduće generacije, od nabave održivih sastojaka pa sve do smanjenja ugljičnog otiska. - Iza nas su 104 godine iskustva, a znanost je još od osnutka bila u središtu svega što radimo. Uvijek proizvodimo bez okrutnosti prema životinjama i održivo pa je samim time ponos smo što smo nagrađeni B Corp certifikatom još i veći. Raditi prave stvari na pravi način oduvijek je u našoj DNK. Upravo takva je i naša nova kolekcija Keune Style“, izjavio je Eelco Keune, CEO Keune Haircosmeticsa.Novi Keune Style proizvodi dostupni su u odabranim Keune frizerskim salonima, Keune Hair Point trgovini i na webshopu. Keune je omiljeni svjetski brend za kosu koji se, osim kvalitetom koja nas oduševljava, može pohvaliti održivim pristupom poslovanju i proizvodima koji su svi 100 posto bez okrutnosti prema životinjama. U svoje 104 godine postojanja, Keune je postao sinonim za izvrsne proizvode za lijepu, zdravu i njegovanu kosu i omiljeni izbor frizerskih profesionalaca širom svijeta. Keune je vjeran poslovni partner frizerima, predan izgradnji održive budućnosti za generacije koje dolaze. Nikad ne testira na životinjama, ima vegansku liniju proizvoda, brine o održivosti, o ljudima i o planetu, a svi proizvodi razvijeni su i proizvedeni s pažnjom, ljubavlju i strašću u Keuneovom sjedištu Soestu u Nizozemskoj.