Snimanje modne kampanje je kompleksno, raznovrsno, zabavno i zahtjevno, a u to su se uvjerila brojna poznata lica te zaljubljenici u modu, shopping i nove tehnologije na fashion brunchu u City Centeru one. Uz ugodno druženje predstavljena je nova kampanja proljeće/ljeto City Centera one pod nazivom Hello Fashion! čiji nastanak se, po prvi puta u jednom domaćem shopping centru, može pogledati i kroz VR tehnologiju.Četiri poznata imena usko vezana uz modu – Viktor Drago, Robert Sever, Petra Kurtela i Isabella Rakonić svoje modne ideje pretočili su u stylinge koji će vladati našim ulicama ovo proljeće i ljeto, a na ovom fashion druženju svoje su dojmove s kampanje prenijeli brojnim zainteresiranim ljubiteljicama i ljubiteljima mode.Veliko zanimanje izazvala je tehnologija virtualne stvarnosti; svi su željeli isprobati VR naočale kako bi "ušli na set" na kojem je nastala kampanja te osobno vidjeli sve detalje ove modne priče. Isto mogu napraviti i svi posjetitelji City Centera one East, West i Split sve do 24. ožujka u svom Cityju te na društvenim mrežama Centra.A što će našim ulicama vladati ove sezone? Robert Sever savjetuje da ormar upotpunite pastelnim bojama i cvjetnim uzorkom te naglasak stavlja na retro romantizam; Petra Kurtela rado će spojiti dvije jarke boje te minimalističke modne dodatke upariti sa statement sandalama; Viktor Drago cijeli outfit gradi oko ključnog komada odjeće koji sadrži dva hot trenda – resice i cvijeće; Isabella Rakonić smatra da se ne može pogriješiti s kratkom haljinom u jednoj od naj boja sezone – žutoj, te da cipele i torbica nipošto ne moraju biti u istoj boji.Želimo dobrodošlicu novim modnim trendovima u City Centeru one Zagreb East, West i Split.