U suradnji s pekarskom adresom Bread Club, zagrebački concept store The Rite Store jučer je ugostio ekskluzivno predstavljanje novog niche parfema Pain Nouveau, koji potpisuje norveška parfemska kuća Son Venin. Događaj je okupio brojne poznate ljubitelje mirisa, među kojima su bili Maja Šuput, Marko Grubnić, Lana Klingor, Paula Sikirić, Korana Marović, Meri Goldašić i Mia Matić.Pain Nouveau, što u prijevodu znači "novi kruh", miris je koji istražuje kontraste između nostalgije i svježine novog početka. Riječ je o olfaktornoj kompoziciji u kojoj se topli akordi svježeg kruha stapaju sa slatkoćom smokve, finim citrusima i drvenastim notama. Gornje note otvaraju se paprom, bergamotom i listom smokve, srce čine kruh, mimoza i cvijet naranče, dok bazu parfema zaokružuju sandalovina, ambrox i bourbon vanilija.O konceptu mirisa govorio je i Dag Solhaug Laska, osnivač i kreativni direktor brenda Son Venin, koji je objasnio kako je želio reinterpretirati gurmanski parfem kroz nordijsku estetiku – prozračnu, ali emocionalnu. „Pain Nouveau nastao je iz želje da se stvori miris koji spaja gurmansku toplinu s profinjenošću i svakodnevnom nosivošću,“ izjavio je Laska.Son Venin, parfemski brend iz Osla, poznat je po minimalističkoj estetici i preciznoj izradi, a hrvatskoj publici već su poznati njihovi parfemi Ambr Super i Posthume. Brend se ističe korištenjem visokokvalitetnih esencija i izbjegavanjem nepotrebnih kemijskih dodataka.Lokacija predstavljanja pažljivo je odabrana – zagrebački Bread Club poznat je po svom pionirskom pristupu sourdough kruhu, što tematski odgovara simbolici novog parfema. „Kruh nije samo prehrambeni proizvod – on utjelovljuje svjesniji, održiviji način života,“ istaknuli su Anamaria Zajec Palić i Darko Kušić, suvlasnici Bread Cluba.Suvlasnici The Rite Storea, Zvonimir Franić, Karlo Rusan i Jana Dužanec, još su jednom potvrdili status jednog od najzanimljivijih domaćih adresa za ljubitelje niche parfema. „Oduševljeni smo odazivom i interesom koji je izazvao Pain Nouveau – vjerujemo da će ovaj miris pronaći svoje mjesto među znatiželjnim i mirisno osviještenim klijentima“, poručio je Rusan.U galeriji pogledajte kako je bilo na predstavljanju novog niche parfema: