Ususret modnom proljeću, koje će obilježiti najveći tjedan mode u regiji, BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju koju potpisuje poznati modni fotograf Franjo Matković. Već sezonama se ususret tjednu mode, nestrpljivo iščekuje kampanja koja uvijek iznova šalje ključnu poruku aktualnog modnog trenutka. BIPA FASHION.HR kao najveća platforma za predstavljanje poznatih modnih imena, ove sezone otvara vrata novim i svježim kreativnim pričama. Službena kampanja nagovještava buđenje nekih novih trendova i modnu renesansu u nikad uzbudljivijim vremenima.Matković, kao nagrađivani fotograf, ne robuje pravilima i izbjegava klišeje, a svake sezone postavlja nove standarde. Ususret proljetno-ljetnim kolekcijama, Matković spretno koristi česti motiv – cvijeće – na sasvim drugačiji način. Matković je objasnio gdje je pronašao inspiraciju:Kampanja kojoj je u fokusu eterična ljepota i nadrealna, sanjarska atmosfera, priziva novu kreativnu snagu koja će unijeti svježinu na hrvatskoj modnoj sceni. Zaštitno lice kampanje je Jasmina Ćerimagić iz agencije Talia model. Make up je djelo vodećeg make up artista Saše Jakovića u suradnji s Bipom kao generalnim sponzorom tjedna mode, dok se za frizure pobrinuo Kevin Murphy - službeni sponzor tjedna mode pod vodstvom kreativne direktorice Katice Topčić. Za styling je zaslužna stilistica Annika uz asistenciju Kristine Deranje.Ova 24. sezona BIPA FASHION.HR-a donosi najbolje od hrvatske mode, u najvećem paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, gdje će od 29. ožujka do 1. travnja nastupiti poznata dizajnerska imena: Ivica Skoko, Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Marina Design, Obekei, Coded Edge, a prvi će put u sklopu BIPA FASHION.HR.a nastupiti Arileo, Luka, Klisab, Anthony Avangard, Mirjana Klepić i Yuniku.