Vrlo je vjerojatno da ste njegove ilustracije, crtkarije i kolaže vidjeli mnogo puta. Vedri, duhoviti, kapriciozni, zabavni, šareni, fashion, chic, rukom napravljeni crteži Donalda Robertsona godinama se objavljuju u svjetskim, prije svega modnim magazinima. Ono što Mr. Drawbertson – što mu je drugo ime – stvara. cesto nazivaju "sretnom umjetnošcu", "slatkišima za oci", "zabavom na papiru" jer sve što nacrta, zalijepi, izgradi ili nažvrlja pršti veseljem i životom.Zanimljivo je da je Donald Robertson prije nego što je postao miljenik modnog svijeta bio sredovječni obiteljski čovjek iz predgrađa s poslom od 9 do 5. Svaki je dan iz svoga predgrađa putovao u New York na posao, a mediji ga nisi zanimali. No isto tako imao je gotovo kompulzivnu naviku crtanja i poduzetnu tajnicu Lily Saltzberg (moramo joj navesti ime jer zadužila je i Donalda i svijet mode) koja mu je prije četiri godine otvorila profil na Instagramu i – zvijezda je rođena. Online on je @drawbertson, a njegovi šaljivi prikazi Anne Wintour, Karla Lagerfelda ili Kanyea Westa priskrbili su mu vojsku sljedbenika i respektabilne poslove, na primjer s Bergdorf Goodmanom.Danas Robertson radi na više platformi, a jedna je od njegovih obožavateljica Beyonce za koju je napravio torbicu po narudžbi. Robertsona, 53-godišnjaka, često uspoređuju s Andyjem Warholom iako on kaže da mu je bliži Pharrell Williams jer preferira sve što zrači toplinom i veseljem. Ovom ocu petero(!) djece, nikad mu ne ponestaje ideja, nikad nema slobodan dan i nikad nije umoran unatoč blizancima koje je dobio prije nekoliko godina i koji su mu velika inspiracija za punjenje Instagrama.Rođeni Kanađanin danas živi u L.A.-u, a zabavan je podatak kako je u mladosti u Torontu zamoljen da odustane od umjetničke škole. Pao je iz crtanja figure. "Rekli su mi da ljude crtam izduže- nijima i tanjima nego što jesu. Danas je upravo to tajna mog uspjeha", kaže Mr. Drawbertson.Zanimljiva je i priča kako je Donald Robertson i jedan od osnivača poznatog kozmetičkog branda MAC, gdje je lansirao VivaGlam i sakupio više od 260 milijuna dolara za borbu protiv AIDS-a. Radio je i u Estee Lauder kao kreativni direktor te kao šef kreativnog razvoja u kozmetičkoj kući Bobbi Brown. No u modi pliva kao riba u vodi, a njegova duhovitost nema premca. Toaletni papir s logom Louisa Vuittona? "Ljudi iz mode zapravo su djeca, a doista su dobri oni koji najdulje ostanu djetinjasti", kaže Donald.