Dosurfao je na novom valu hrvatske mode s početka dvijetisućitih i odonda nema namjeru pustiti modno kormilo. Obožavaju ga i osporavaju, uvažavaju i izbjegavaju, ali prema Viktoru Dragi nitko ne ostaje baš ravnodušan. Podjednako interesantan ženama i muškarcima, Drago je osoba koju će neki opisati kao drsku i seksi, drugi kao elokventnu i promišljenu, ali rijetko tko neće priznati da ima usađen osjećaj za čaroliju mode. Drago kao da ima ugrađena ticala koja mu omogućuju da bude korak ispred; bilo da pokreće Cro-a-porter, stilizira zvijezde ili za druge osmišljava komercijalne projekte. Iako nema baš nika- kvih inhibicija, odabire biti zagonetka, čovjek iz sjene, puppet master. Viktor je otkrio mnoga imena domaće mode – fotografe, stiliste, dizajnere, a neotkrivenom kao da ostaje njegova osobna formula. Dok će neki iskusniji reći kako pomalo gubi modni magic touch, mladi Dragu tek otkrivaju. Žele ga dekodirati uvjereni kako se upravo u tom kodu krije tajna uspjeha u modnom biznisu.Što su za Vas celebrityji i smatrate li sebe celebrityjem? Celebrity kultura nešto je što nam je servirano jer smo prepoznati kao idealno tlo za sadržaje takvog tipa. Kao nacija opsjednuta tračem, uveličavanjem i zavišću, često se radije bavimo tuđim problemom ili životom nego da poradimo na vlastitom. No to je bolest današnjeg doba, a lijek još nije pronađen. Osobno ne razmišljam o sebi kao o osobi koja živi posebno zanimljiv život, ne oblačim se na način koji ostavlja prostora velikoj analizi jer je to područje moga djelovanja, pa mi taj način eksponiranja ne imponira. Svoju javnu prepoznatljivost rado ću iskoristiti za skretanje pozornosti na neku stvar od javne važnosti ili rješavanje nekog problema, ali ne za samopromociju. Celebrity prema mome mišljenju mora imati element materijalne potvrde vlastitog statusa uspjeha. Ako ste uspješni u onom što radite, samim time “celeb”, vaš bankovni račun mora biti mjerilo toga. Kada ste poznati, a gladni, smatram da je riječ o apsurdu.Zbog čega se rađaju kompleksi?Iako često spominjemo riječ kompleks kada želimo uvri- jediti nekoga, možda nismo ni svjesni kompleksnosti te riječi. Iz iskustva mogu reći da velik broj uspješnih ljudi kao pogonsko gorivo svoje karijere koristi upravo neku traumu koju nosi iz roditeljskog doma ili djetinjstva. Borba sa samim sobom ili vlastitom okolinom može polučiti rezultat koji će okolina prepoznati kao veliki uspjeh. S kompleksom se ne rađamo, za njega je uvijek zaslužna naša interakcija s okolinom, prenosi se s roditelja na dijete, okoline na pojedinca ili obratno. Ako ste dovoljno jaki, pretvorit ćete ga u svoju prednost ili pak dopustiti da vas proguta.Što hrani Vaš ego?Volim vjerovati da svoj ego držim pod kontrolom. Sklon sam analiziranju vlastitog ponašanja, djelovanja na svijet oko sebe i nisam nesklon prepoznati vlastite pogreške Pokušavam prepoznati bolesti ega kod svakog pojedinca kojeg susrećem na svom putu, a budući da ljudi često mogu podleći tom sindromu te povjerovati u vlastitu važnost u odnosu na druge, toleriram svačije ponašanje. Svjestan sam da se ljudi bave isključivo sami sobom, nažalost katkada s pogubnim djelovanjem na okolinu. Moj ego hrani to što kod sebe mogu prepoznati upravo te elemente te ih smanjiti na minimalnu razinu.Pokreće li Vas više pisana riječ ili slika?Moje područje djelovanja vizualna je kultura i komunikacija, a slika govori tisuću riječi.Kako nastaju trendovi?Trend je nešto što nam serviraju industrije koje promoviraju vlastiti proizvod i ne odnosi se isključivo na odjevne trendove. Trend življenja, stanovanja, putovanja, tijela, ukrašavanja tijela... sve se osniva na želji pojedinca da pripada nekoj skupini s prepoznatljivim simbolima statusa. Trend je onoliko uspješan koliko ga je društvo prihvatilo, tako da ga ne smatram posljedicom onih koji ga kreiraju nego onih koji ga konzumiraju.Kako komercijalizacija i konzumerizam utječu na stil društva? Komercijalizacija i konzumerizam doveli su do fenomena 21. stoljeća koje je davno najavio Andy Warhol. Instant-slava za svakoga, barem na 15 minuta. Sve se kupuje – stil, ugled, društveni položaj. Dovoljno je da se umotate u brandove koji život znače i javnost će povjerovati u sliku o vama. Kim Kardashian i njeno bogatstvo i uspjeh koji nije izgrađen na talentu, radu, nekom smislu ili poruci koju šalje društvu, dovoljno govore o vrijednostima koje su primarne današnjem čovjeku. Ne znamo čime se bavi, a ideja “posla” postalo je ono što se nekad smatralo posljedicom rada. Nekada ste radili da bi se na kraju fotografirali s rezultatima vašeg rada. Danas se fotografirate kao da je sama fotografija rad. Stoga ne čudi pojava i fenomen “blogera” koji se oblače, kao što to radi i svaka druga civilizirana osoba, ali taj famozni čin “odijevanja” fotografiraju te plasiraju na internet kao čin svoje genijalnosti, očekujući potvrdu društva za svoj “rad“.