U svijetu Instagrama nije toliko važno koliko godina imate jer za sve bore i znakove starenja ionako postoje filteri, a svaki instagramski Dorian Gray godine naglašava samo ako mu je manje od 30. No kad blog počnete pisati sa 14 i do dvadesete imate više od 130 tisuća pratitelja, kao što je slučaj s Ebbom Zingmark, onda je jasno da su pred njom još godine i godine virtualnog uspjeha.S 21-godišnjom Ebbom susrećem se u Milanu. Osam je sati ujutro i traje tjedan mode, a svi glavni akteri spavaju i odmaraju od prethodnog dana. Plavokosa Šveđanka pomalo sramežljivo izlazi iz hotela i objašnjava nam da žuri na avion za Berlin, ali da ipak ima pola sata za poziranje na milanskim ulicama. Kao netko tko ne može govoriti prije nego što popije prvu jutarnju kavu, a kamoli namještati se pred objektivom fotoaparata, sumnjičavo gledam na sat. No Ebba je profesionalka, poput modela namješta se u poze, razgovara i smješka se prema kameri, sve odjednom, bez ijedne grimase, bez ijednog tračka nervoze ili žurbe. Ulica je ionako njoj dobro poznata scenografija.Ebba Zingmark dolazi iz gradića Umea u Švedskoj, za koji kaže da je bajkovito mjesto za odrastanje, ali premalen za nekoga ambicioznog i pustolovnog poput nje. Zato je prije dvije godine preselila u Berlin iz kojeg putuje po svijetu. Blog je počela pisati kao 14-godišnjakinja pod nazivom Ebbas Foton (fotografije na švedskom) i ubrzo postala popularna među švedskim tinejdžerima zahvaljujući stranici lookbook.nu, na koju djevojke same “postaju” svoje lookove, a njezini su odmah završili pri vrhu top liste. Kao u popularnim američkim filmovima, ubrzo su je zamijetile i agencije i njezin hobi postao je pravi posao i način života. Od čega se zapravo sastoji taj posao? Najbolji opis bio bi – virtualni model.Ebba je opinion maker za svoju generaciju. Ono što ona nosi, kako se češlja, kamo ide i koju boju kose ima, to postaje popularno pa nije ni čudo da je kao svog ambasadora angažiraju i brendovi poput Lacostea ili proizvođača satova CLUSE. Pitam je ima li želju studirati nešto ili svoju karijeru vidi isključivo na društvenim mrežama, a ona sliježe ramenima: “Zanimaju me marketing i mar-ketinške analize, nisam nikad mislila da ću se baviti PR-om, ali shvatila sam da mi sasvim dobro ide!”Od društvenih mreža preferira Instagram jer joj dopušta kreativnost, a tako i jednostavno dolazi do ljudi. Ne zazire od otkrivanja privatnosti na internetu jer, kaže, ionako je sve dostupno, draža joj je sloboda da sama piše o sebi i uređuje svoj virtualni život nego da to čine drugi. Mana je, kaže, što ima osjećaj da nikad nije objavila dovoljno fotografija, da je uvijek čeka tona e-mailova na koje mora odgovoriti i da ima osjećaj da stalno radi, nikad se potpuno ne opušta i ne uživa jer uvijek vidi dobru priliku za fotografiranje. Stalno putuje zbog posla, a najdraži gradovi su joj Berlin, Göteborg i New York. Živi samostalno, bez pomoći roditelja i obitelji, a tek joj je 21. Kao i sve modne blogerice, djevojke čija su publika korisnici Instagrama, ne razmišlja previše o budućnosti, ubire plodove svog virtualnog uspjeha spremna da se prilagodi nekom novom obliku vlastite promocije.