Sephora, globalni sinonim za prestižnu ljepotu, s velikim zadovoljstvom najavljuje svoj službeni povratak u Hrvatsku. Nakon što je 2012. godine zatvorila svoja vrata u Zagrebu, brend se, unatoč širenju tržišta u regiji, više od deset godina nije vratio domaćim potrošačima.U Zagrebu je Sephora prethodno poslovala gotovo pet godina, čak na dvije lokacije, a spekuliralo se da je razlog zatvaranja bio neprofitabilni rezultat. Za usporedbu, u Beogradu brend i dalje posluje na čak četiri lokacije, što pokazuje kontinuirani interes za luksuznom kozmetikom u regiji.Nova trgovina u Zagrebu smjestit će se u jednoj od najprestižnijih shopping-destinacija, a osim bogatog asortimana proizvoda, bit će opremljena i Beauty Hubom – prostorom u kojem će posjetitelji moći isprobati različite beauty tretmane, dobiti personalizirane savjete od edukovanih Sephorinih make-up artista i beauty savjetnika te sudjelovati u interaktivnim radionicama. Od stručnog testiranja tonova pudera do savjeta za njegu kože, Sephora obećava iskustvo koje nadilazi običnu kupovinu.Osim fizičke trgovine, brend pokreće i online prodaju te mobilnu aplikaciju, omogućujući hrvatskim korisnicima pristup gotovo 500 brendova, uključujući i vlastitu Sephora Collection liniju. Kupci će moći istraživati proizvode iz područja make-upa, parfema, njege kože i kose, uz mogućnost personaliziranih preporuka i stručnih tutorijala.Sephora danas broji više od 50.000 zaposlenika i prisutna je na 35 tržišta s više od 3.200 trgovina te kultnim flagship lokacijama diljem svijeta. Njihova misija je spajanje kupaca i beauty brendova unutar najdinamičnije globalne zajednice, nudeći inovativna i personalizirana iskustva.