Biti autentičan znači biti svoj, drugačiji, jedinstven i originalan, a na prvi pogled htjeli ili ne naš vanjski izgled pokazuje tko smo, što želimo biti i opisuje kako se trenutno osjećamo. Lice i tijelo okvir su uz pomoću kojeg pokazujemo nešto puno više od fizičke ljepote, jer njima ističemo samopouzdanje, kreativnost, odbacujemo liniju manjeg otpora, prihvaćamo izazove i postajemo istinski svoji. “Be yourself. Everyone else is already taken”, fantastična je poruka koju je jednom izjavio Oscar Wilde, a koja ima univerzalni značaj i danas i za budućnost.Nova kampanja omiljenog branda beauty kistova Noelle poručuje baš to – jedina osoba koja ikada trebaš biti si ti, jer kako glasi poruka branda Noelle, “We love you to be yourself”. Tehnološki razvoj društva pretpostavlja i razvoj svijesti njezinih sudionika te su pravi primjer društvene mreže. Putem modernih kanala komunikacije stvorena je slika svijeta koji prihvaća nešto novo, drugačije, posebno, a samim time i društvo je postalo otvorenije prema prihvaćanju različitosti.Osluškujući potrebe ljudi današnjice brand Noelle je lansirao fenomenalnu kampanju sa snažnom porukom i još snažnijim nosećim licima. Predivnih 5 osoba koje su puno više od lijepog lica poručuju što znači biti svoj kroz dvije faze – mirniju i jednu posve neočekivano kreativnu. Razlog zbog kojeg je baš ovih 5 ljudi odabrano kao noseća lica nove kampanje jest što su posebni u svojoj različitosti i uspješno se odupiru društvenim kalupima. A sada nešto o licima… Prekrasna 32-godišnja Nabi Tang iz Bangkoka je model, glumica i fotografkinja koja slobodno vrijeme provodi u čitanju manga, pripravljanju vegetarijanske hrane i stvaranju umjetnosti. Dok je Nabi Tang zaljubljena u fotografiju, atraktivna YouTuberica Huda ističe vrijednost video formata kao sjajnog oblika kreativnog izražavanja.Vlasnica je YT kanala TheMissHuda i Huda Studija u kojem šminka žene te im oslikava ruke tehnikom henne. Uz njih, ambasadorica nove Noelle kampanje je 20-godišnja Ingrid, studentica predškolskog odgoja koja smatra da od najranije dobi djeca trebaju prepoznati što znači istinska ljepota, a ona se očituje u lijepom ponašanju i građenju društvenih odnosa. Najmlađa zvijezda kampanje je 16-godišnja Veronika ili kako joj je draže, Nika. Svojim fantastičnim beauty transformacijama ova tinejdžerica pokazuje koliko se talenta može kriti u vrlo mladoj osobi koja se ne libi pokazati svoj talent.Poput Nike, ljubav prema scenskoj šminki ne skriva niti jedini muškarac kampanje Silvio, modni dizajner i zaljubljenik u dramatične make up transformacije kojeg su pratitelji društvenih kanala branda Noelle već mogli upoznati preko genijalnih make up video tutoriala. Ovih 5 sjajnih ličnosti na najbolji mogući način dočaravaju brand Noelle. Kroz svoju posebnost na jednostavan način prikazuju što znači biti dosljedan sebi, a u istom trenutku pripadati društvu. Uz pripadajući video i upečatljive fotografije Noelle je još jednom dokazao da se kreativnim pristupom i misijom prezentira kao jedinstveni brand na tržištu jednako dostupan svima. Noelle kistovi i beauty asesoari kvalitetom, cijenom i estetikom već su se nametnuli kao lider na tržištu, a sjajnim kreativnim rješenjima poput ove kampanje bez sumnje su svoje mjesto zapečatili.Prekrasne fotografije kampanje potpisuje Franjo Matković, video je snimio Mak Vejzović, a montažu potpisuje Goran Horvatinec. Za fantastične make up lookove zaslužna je Dajana Pajkić, frizure modela je stilizirao Mijo Majhen, a stajling potpisuje stilistica Ana Nikačević.