Mnoge poznate osobe imaju svoju liniju kozmetičkih proizvoda, a toj listi pridružit će se i pjevačica Gwen Stefani. U suradnji s brendom Urban Decay koji se nalazi u grupi kozmetičke kuće L’Oreal lansirala je make up kolekciju, a u prodaji će biti od 22. studenog. Suradnja je najavljivana već neko vrijeme, a brend je napokon otkrio što obožavatelji pjevačice i samog brenda mogu očekivati. Kolekcija se sastoji od 15 sjenila uglavnom neutralnih nijansi što je pomalo neobično za uvijek upečatljiv izgled ove pjevačice, ali time je samo dokazala kako je uvijek u trendu jer se nude look nosi ove sezone.Urban Decay brend je koji je osvojio ženski spol diljem svijeta možda i najvećom paletom boja u kozmetičkoj industriji, posebno neutralnih tonova, a i jedna cijela linija proizvoda nosi ime Naked. Brend je poznat i po eksperimentalnim nijansama i inovativnim proizvodima kao što je vodootporna olovka za oči, a svi proizvodi, osim u specijaliziranim američkim dućanima, dostupni su preko web shopa.