U svijetu njege kože, gdje znanost često nosi strogo lice, brend Dr.Jart+ već gotovo 20 godina dokazuje da dermatologija može imati osobnost, boju i dozu razigranosti. Taj spoj znanosti i dizajna, stručnosti i estetike, sinoć je predstavljen i zagrebačkoj publici na događanju u Oris Kući arhitekture, prostoru čiji su identitet i filozofija savršeno odražavali duh ovog korejskog skincare pionira.No Dr.Jart+ nije običan kozmetički brend. Iza njegovog osnutka 2005. godine stoji nesvakidašnji tandem – arhitekt i dermatolog, čiji je zajednički projekt doveo do razvoja prve korejske Active Derm kozmetike. Umjesto praznih obećanja, Dr.Jart+ je ponudio konkretne rezultate – proizvode koji djeluju poput dermatoloških tretmana, ali bez odlaska u ordinaciju. I još važnije – koji vas pritom nasmiju, nadahnu ili vas jednostavno natjeraju da se ponovno zaljubite u svoju skincare rutinu.Odabir mjesta događanja nije bio slučajan. Kao što su i proizvodi brenda poznati po preciznim linijama, hrabrim kombinacijama boja i neobičnim pakiranjima koja se često doimaju poput minijaturnih dizajnerskih instalacija, tako je i Oris Kuća arhitekture poslužila kao idealna kulisa za priču o spoju funkcionalnosti i estetike. U prostoru punom svjetla, s izložbenim postavima koji podsjećaju na laboratorijske instalacije, okupljeni su imali priliku izbliza upoznati ključne linije brenda i filozofiju iza njih.Posebnu pozornost izazvao je dolazak Juliena Micheleta, globalnog ambasadora i edukatora brenda, koji je s lakoćom i šarmom premostio jaz između dermatološke ozbiljnosti i lifestyle svijeta. Julien je, između ostalog, podijelio i vlastiti trenutak zaljubljivanja u brend: „Sve je počelo s Cryo Rubber maskom. Nakon toga, više nije bilo povratka“, ispričao je uz osmijeh, dodajući kako je danas njegova misija demistificirati njegu kože i učiniti je pristupačnom, zabavnom i – učinkovitom.Sudionici događanja mogli su testirati i najpoznatije linije Dr.Jart+ proizvoda:Dr.Jart+ uistinu briše granice između dermokozmetike i lifestylea – jer zašto bi hidratacija bila dosadna, kad može biti iskustvo koje uključuje taktilnost, boju, pa čak i dozu humora?Događanje je privuklo i brojna poznata lica hrvatske beauty i modne scene. Među njima su bile Anja Dujaković, Karla Zelić, Ivana Pirizović, Lucija Lugomer, Isabella Rakonić, Luna Valas i mnogi drugi, koji su isprobali novitete i razgovarali s Julienom i brend timom. Interaktivne prezentacije, personalizirano testiranje i edukativni elementi učinili su ovo predstavljanjem koje se doista doživjelo – a ne samo „odgledalo“.Dr.Jart+ se od konkurencije razlikuje ne samo po kvaliteti formulacija, već i po pristupu. Njihov stav je jasan: njega kože nije luksuz, već svakodnevni ritual koji zaslužuje biti osnažujući, ali i zabavan. Bilo da se radi o teksturi maske koja se pretvara u žele, ili o pakiranju koje izgleda poput umjetničkog djela, cilj je stvoriti proizvode koji će vas inspirirati da svakog dana odvojite vrijeme za sebe.Proizvodi Dr.Jart+ dostupni su u Douglas i FABUSpot parfumerijama te putem njihovih webshopova, a ako još niste – vrijedi ih istražiti. Ne samo zbog rezultata, već i zbog osjećaja da je njega kože konačno dobila malo – osobnosti.