Na policama drogerija već godinama se ističe brend koji je polako, ali sigurno ušao u mnoge rituale njege, od žena i muškaraca do onih najmlađih. Ovaj domaći brend prirodne kozmetike farmaceutske kvalitete u proizvodnji je od 2011. godine.– Priča je zapravo obiteljska, no tu je i ozbiljan pogon u okolici Zagreba, gdje se sve skupa i formulira, inspirirano našim životima te potrebama za njegu kože, koje se javljaju tijekom života – priča nam Kristina Pavlić Leskovar iz kompanije.– Ideja o brendu došla je od predsjednika Uprave, Marka Grossa, a realizaciju i razvoj formulacija potpisuje njegov otac mr. sc. Srećko Gross. Biobaza se tada tržištu predstavila s tri Mama proizvoda koji su posebno formulirani za osjetljivu kožu trudnica, a u to vrijeme su bili nužna kozmetika Markovoj trudnoj supruzi – otkrila je te dodaje kako je tada slijedio logičan nastavak. Naime, nakon rođenja unuka, mr. sc. Gross je formulirao i Baby kremu za osjetljivo pelensko područje.– Ta četiri proizvoda bila su osnova za daljnji razvoj i ekspanziju brenda, a i trinaest godina poslije nalaze se na policama te su i dalje izuzetno popularni – izjavila je Kristina.No, u tih trinaest godina, Biobaza je razvila i pozicionirala više od stotinu i pedeset proizvoda, među kojima su najuspješniji – Sun proizvodi za ubrzano tamnjenje i njegu nakon sunčanja na bazi narančaste i ljubičaste mrkve, kozmetika za muškarce predvođena jedinstvenim intimnim gelom šaljivog, ali vrlo simboličnog imena – Jajoper, te prirodni deo roll-oni, proizvodi za njegu lica i tijela, šamponi za kosu, dječja kozmetika i drugi. Osim na hrvatskom tržištu, Biobaza je proširila prisutnost u drogerijama Adria regije, ali i izvoznim tržištima, poput Italije, Mađarske, Rumunjske, Bugarske, Češke, Španjolske, Portugala.