Prilikom slavlja 10 godina hrvatskih Top Parfumerija, vlasnika Boruta Mihalića, Zagreb je posjetio jedan od vizionara svjetske scene niche mirisa. Nijemac Geza Schön, parfumer i autor brenda koji ima kultni status na sceni, Escentric Molecules, jedna je od najzanimljivijih osobnosti na beauty sceni posljednjih 20 godina te vrlo utjecajan što se tiče novih načina kreiranja olfaktornih ideja. A bio je tu i kreativni direktor brenda, Britanac Paul White, jednako tako bitan i uspješan. Naime, Whitea znamo po spotovima umjetnice Bjork, režirao je među ostalom njezin izvrstan spot Hunter s kraja 90-tih. Ovi su kreativci tom prilikom i velikim partijem u HDLU predstavili tri nove Escentric Molecules kreacije - Molecule 01 + Black Tea, + Guaiac Wood i + Ginger. Schön je rođen u Kasselu, no živi i radi u Berlinu. Usavršavao se u Haarmann & Reimer (danas Symrise) te tijekom godina radio za Diesel, Ormonde Jayne, FCUK, biehl parfumkunstwerke i Boudiccu. Escentric Molecules je osnovao 2006. godine te promijenio svijet parfema – nakon niza godina konačno je pokrenuo ideju koja ga je dugo 'držala'. A to je napraviti parfem sa samo jednom molekulom i to Iso E Super koja se nalazi u mnogim kompozicijama, no uvijek je bila nekako 'u pozadini'. - U to vrijeme ideja je mnogima bila previše, pa sam nakon što su me neki odbili, odlučio sve pokrenuti sam, no u projektu mi se pridružio Paul White, koji je odmah shvatio o čemu se radi – prisjetio se Geza na razgovoru koji smo vodili u zagrebačkom Amadria Park hotelu. Inače, Geza djeluje pomalo rokerski, no vrlo jednostavno je odjeven, osim kožnjaka tu je i običan t-shirt, crne traperice plus čizme inspirirane kaubojkama. No, dojam je 'clean', vrlo je susretljiv, djeluje društveno, 'down to Earth' i cool. Ipak je velika faca u svijetu parfema, dobio je nagradu za izvanrednog umjetnika za interdisciplinarnost 2016. te 2017. nagradu Sadakichi za eksperimentalni rad s mirisom, zajedno s Wolfgangom Georgsdorfom za "Osmodrama / Smeller 2.0".Za mirise smatra da su nastavak naše osobnosti. - Mislim da ljudi mirise vide kao dio njihova karaktera, oni time žele otkriti nešto o sebi, napraviti statement, to je kao kad voliš neki komad odjeće ili detalj. Ljudi se vole mirisom 'okružiti', on djeluje na njihovo raspoloženje, a volimo imati stvari kojima se divimo. Smatram da je parfem jedan od takvih elemenata u lifestyleu – ispričao je Geza. Paul White, kreativni direktor brenda, prisjetio se početaka kad su se Geza i on upoznali. - Radio sam tada u glazbenoj industriji i kad mi je Geza ispričao ideju o tome, odmah mi je postalo jasno da tu ima nešto – rekao je White. I tako su on i njemački parfumer krenuli u akciju te promijenili svijet parfema jer su, kako je Geza rekao, stavili taštinu na stranu te predstavili jednu molekulu kao čitavi parfem. Umjesto ga na nju nadograde čitavu kompoziciju, kao što se to obično radi. Ovaj inovativni koncept aktualan je i danas, kad je linija nešto bogatija, no i dalje je tu baza Iso Super. Nadogradnja je tek jedna nota i to obavezno prirodnog porijekla. - Bitno je da imamo Iso E Super, a onda jednu prirodnu notu, jer ta sintetička osnova je odličan 'nosač' drugih nota – zaključio je Geza.