U ime kompanije AJMAL i istoimenog brenda prepoznatljivog po njegovanju tradicije i kontinuitetu inovativnosti u Zagreb su došli Shapoor Bhathela (executive director), Ubaid Choudhury (export manager) i Nikuze Amandine (head perfume designer). Predstavili su ne samo povijest AJMAL razvoja već i kompleksnost sadašnjosti stvaranja dajući nam naslutiti da će beskompromisno nastaviti njegovati mirisne tradicije Orijenta uz inovativnost i u budućnosti. Niche parfemske kreacije s potpisom AJMAL poznate su u cijelom svijetu, a zagrebački parfemski entuzijasti, novinari i ostali gosti u STAN KONCEPTU imali su ekskluzivno iskustvo predstavljanja brenda. Poseban naglasak kroz masterclass bio je na tri parfemske note koje nose određene poruke, a koje su prisutne u AJMAL parfemskim kreacijama. Ipak niti ovo događanje u sklopu projekta #mirisnepriče nije bilo ukalupljeno kroz tipičan pristup već je dalo širinu doživljaja gostima za sva osjetila. Tako su ruža koja predstavlja zaigranost i lepršavost, mošus koji sa sobom nosi poruku čistoće i nježnosti te oud koji nam pruža spiritualno iskustvo predstavljeni i zanimljivim interaktivnim vizualnim trenutcima. Bila je to jedinstvena prilika za doživljaj najljepših latica ruža, najmekšeg pamuka i dakako pod prstima osjet najfinijih čestica pijeska s Istoka uz jedinstvenost mirisa samog ouda.Predstavljene su i najekskluzivnije mirisne kreacije i noviteti koji do sad nisu bili dostupni u Hrvatskoj, a od sad će u njima moći svi uživati u Belodore parfumerijama. Osim noviteta koji na klasičan način pružaju iskustvo nanošenja parfema predstavljena su i AJMAL parfemska ulja kao pravi dragulji parfemskih kolekcija. Uistinu, AJMAL je predstavio ne samo svoje ekskluzivne fizičke proizvode nego i pružio posebno duhovno iskustvo gostima eventa, ali koje je dostupno i svima ostalima upravo na policama Belodore parfumerija u Zagrebu na adresama Ilica 7 i u Arena centru. Prisustvo AJMAL kompanije u Hrvatskoj kroz cjelokupnost asortimana s njihovim potpisom pokazatelj je da itekako znamo i volimo stvarati vlastite #mirisnepriče i da smo kao društvo otvoreni za nova parfemska iskustva s Orijenta.