Ovi tonovi u modnoj simbolici predstavljaju mekoću, bliskost i emociju, a u kontekstu kampanje Cheeky Blush povezuje se s osjećajem ugode i samopouzdanja
Mladi na nove turbulencije u svijetu odgovaraju smanjenjem potrošnje, dok stilska previranja otvaraju pitanje – koliko nam doista treba da bismo se modno izrazili?
Početkom proljeća stopalima posvećujemo sve više pažnje. Ako želite produljiti osjećaj mekoće – aplicirajte omiljenu kremu svake večeri, koža će vam biti i više nego zahvalna
Slavni su sinoć na crvenom tepihu HNK demonstrirali vodeće stilske trendove za party dane, a među njima su se istaknule brojne kreacije okrunjene teatralnim i raskošnim detaljima
Mlijeko za čišćenje i micelarna otopina dva su apsolutna aduta za lijepu u zdravu kožu. Popularnost višenamjenskih formula donosi nam nove generacije čistača koji imaju niz benefita i funkcija
Nova kampanja modnog brenda kao da je uronjena u tonove cvijeća, od pastela tu se ističu ružičaste, narančaste i plave nijanse, a sve skupa prati forma ženstvenih formi
Ova "povratnička priča" Versacea u Italiju događa se nakon što je Donatella Versace odstupila s pozicije kreativne direktorice, a na njezino mjesto došao Dario Vitale, bivši kreativni direktor u Miu Miu
Po dvanaesti put, festival koji slavi ružičasta vina te se s vremenom proširio na maslinova ulja, koktele, a sada i jantarna vina, održat će se u 26. travnja u Kući za ljude i umjetnost u Zagrebu
Stil i silueta područja su istraživanja modnog dizajnera Ivana Friščića, koji analizira klasiku i donosi suvremeni dizajn pod utjecajem jednostavnih linija. Dodaje i boje koje svemu daju atraktivan, vizualno moćan dojam
Riječ „zeleno” posljednjih se godina toliko izlizala, svi danas imaju neku eko kolekciju ili barem dio – sve nam to zamagljuje oči te tješi i daje dojam da radimo nešto za okoliš, no stvari su daleko kompleksnije