Trenutno čitate

Ove influencerice zarađuju i do 100 milijuna dolara, a zapravo - ne postoje!

Ove influencerice zarađuju i do 100 milijuna dolara, a zapravo - ne postoje!

15.siječnja 2020. u 09:14 instagram

Jesu li ovi kiborzi ili roboti, nazovite kako hoćete, budućnost Instagrama?

Na ovoj popularnoj društvenoj mreži 'postoji' profil žene kojoj ispod fotografija doslovno pišu kako je prelijepa da bi bila stvarna! I to je istina. "Izgledaš poput slike", komentirao je jedan pratitelj ispod fotke južnoafričkog modela koji se krije iza imena Shudu

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

📸@cjw.photo . . #3dart

Objavu dijeli Shudu (@shudu.gram)

Prati je oko 196 tisuća pratitelja, a ona je zapravo 3D animacija koju je stvorio Englez Cameron-James Wilson i tako postao osoba koja je napravila prvog digitalnog supermodela!

Ovakvi profili stvoreni su samo kao mašine za zaradu i dobro im ide. Imaju ekskluzivne ugovore s Balmanom, Calvinom Kleinom i Diorom i zarađuju jako puno novaca! Priča ide toliko daleko da su neki potpisali ugovore s top manekenskim agencijama poput IMG ili Lipps. 

Wilson je zapravo vlasnik tvrtke Diigitals koja se bavi virtualnim influencerima. Za The Post je rekao kako kontrolira karijere sedam robotskih modela, na isti način kao što bi to radio s ljudskim influencerima - objavljuju sadržaj na društvene mreže za novac. Vrlo jednostavno. "Tvrtka je doživjela veliki rast. Ovo je vrlo unosan posao.", tvrdi. 

Stručnjaci za društvene mreže kažu kako ovi virtualni influenceri zarađuju između 60 i 100 tisuća kuna po objavi

Jedna od najpopularnijih virtualnih influencerica je definitivno Lil Miquela, koju su stvorili Trevor MyFedries i Sara DeCou, a prema TechCrunchu prošle godine zaradila je 125 milijuna dolara ili oko 830 milijuna kuna. Ima 1,8 milijuna pratitelja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Robot girl gently strokes your face and tells you she wrote a song just for you 🤖❤️

Objavu dijeli Miquela (@lilmiquela)

Wilson je ispričao da ga je najviše pogodilo kada su počele priče oko toga je li Shudu stvarna... Jedna mu je kompanija poslala majicu za koju su željeli da Shudu nosi. A kako bi dokazao svoje sposobnosti, on je napravio digitalnu verziju te majice i objavio fotku Shudu u njoj. Kad je tvrtka povjerovala da je fotografija stvarna Wilson je bio šokiran. "Nisam mogao vjerovati... OK, ako bi netko poslao svoju majicu i ne može razaznati je li fotografija stvarna ili nije, ljudi moraju znati istinu." Sve je 'priznao' u Harper's Bazzaru 2018. godine. Naravno, tada su uslijedile kritike. Wilsona su kritizirali jer je bijeli muškarac koji je profitirao na fotografijama crne manekenke koja ni ne postoji... Nakon toga rekao je kako će raditi sa što više kompanija čiji su vlasnici afroamerikanci. 

Mnogo je priča koje su pak malo pretjerane. Jedne je prilike Lil Miquela objavila post kako ju je neki muškarac dotaknuo po bedru ne bi li se uvjerio da je stvarna... Pratitelji su poludili i napali kreatora ovog profila kako od stvarne traume, seksualnog zlostavljanja, radi priču koja se nije dogodila! No ljudi koji stoje iza ovih profila misle potpuno drukčije. Oni stvaraju osobnost tih robota za koju kažu da je vrlo važna za njihov uspjeh. 
Virtualna influencerica Daisy Paige koju je kreirao Charlie Buffin model je u agenciji Lipps, koja predstavlja i repericu Cardi B, Courtney Love i pjevačicu Lizzo, ima 'samo' oko osam tisuća pratitelja, a Charlie kaže kako je jako važno da svaki od tih "likova" iza sebe ima neku priču, opravdavajući tako priču Lil Miquele i seksualnog zlostavljanja. 

Ključne riječi

instagram