Trenutno čitate

Ovaj prezgodni nogometaš Gorice postao je zaštitno lice domaćeg brenda

Ovaj prezgodni nogometaš Gorice postao je zaštitno lice domaćeg brenda

29.ožujka 2019. u 11:22 maripa
  • foto: Ivan Borojević
  • Podijelite članak

Nizozemski nogometaš i model Joey Suk zaštitno je lice muške kampanje modnog brenda MARIPA!

Nizozemski veznjak indonezijskog porijekla Joey Suk najtetoviraniji je igrač HNL-a! Sa svojih 29 godina u Hrvatsku je stigao prošlog ljeta i to u redove prvoligaša Gorice. Pozornost javnosti i navijača privukao je zahvaljujući brojnim tetovažama po cijelom tijelu, pa se tako u slobodno vrijeme Joey Suk bavi i modelingom. Kada je dobio poziv za suradnju od Maripe - nije ni sekunde oklijevao! 

maripa

"Volim modu i sve što ima veze s njom. Na snimanju je bila zaista ugodna atmosfera, majice mi stoje kao salivene što je svakako bio plus! Brzo smo sve odradili jer sam žurio po kćer u vrtić" - s osmijehom je izjavio Joey. 
Iako je odradio nekoliko kampanja za nizozemsko tržište, s hrvatskim brendovima prije Maripe - nije surađivao. Podsjetimo, Maripa je brend u vlasništvu Marije Pajić, novinarke i urednice RTL-ova magazina Exkluziv čija je ljubav prema modi na ovaj način napokon zaživjela. Kupnjom svake Maripa majice jedan dio iznosa odlazi udruzi Sve za nju s kojima Marija uspješno surađuje od samih početaka. 

maripa

Udobne majice s ušivenim srcima već su postale prepoznatljiv Marijin rukopis. I dok su do sada veličale ženstvenost, Maripa nije zaboravila i na svoje muškarce. 

maripa

"Joey svojim stilom najbolje upotpunjuje ono što nas čini drukčijima. Suradnja se dogodila spontano prilikom jedne kave. Dogovorili smo sve vrlo brzo. Nema tu prevelike mudrosti. Sviđa mi se njegov stil života, smatram da ga izdvaja iz mase i drago mi je što je i on pronašao nešto za sebe u Maripi" - nadodala je Marija Pajić.  
Za nadolazeće toplije vrijeme, Maripa je pripremila mnoštvo novosti - očekujte neočekivano! 

Ključne riječi

Maripa