Trenutno čitate

Novi hrvatski brend "Sa svrhom" od svake prodaje donira 50 kuna neprofitnim organizacijama

Novi hrvatski brend "Sa svrhom" od svake prodaje donira 50 kuna neprofitnim organizacijama

2.prosinca 2019. u 09:01 majice

Novi brend na tržištu humanitarnog karaktera

Projekt Nosi Sa svrhom ideja je koju je autorica projekta razvijala u svojoj glavi više od dvije godine. Nakon dugogodišnjeg rada u televizijskom novinarstvu, Valentina Jarnjak Glavaš otisnula se u poduzetničke vode težeći ka boljem, ispunjenijem i društveno korisnijem poduzetništvu, zbog čega je prije nekoliko mjeseci donijela konačnu odluku o pokretanju projekta i predstavljanju ideje Nosi Sa svrhom cijelom društvu i tržištu.

Nosi Sa svrhom projekt je proizvodnje hrvatskog T-shirta, najčešćeg kupovnog odjevnog predmeta, a zasad dolazi u ženskoj i muškoj varijanti i u pet različitih veličina. Za razliku od drugih T-shirtova, ovaj je poseban po tome što nastaje u suradnji s neprofitnim organizacijama. Sklapa se suradnja s neprofitnom organizacijom, potpisuje se ugovor, organizacija bira boju T-shirta i netko od volontera ili štićenika neprofitne organizacije ručno crta sliku koju žele da bude otisnuta na T-shirtu, a sve ostalo je na tvrtki nositelju projekta. Cijeli proces proizvodnje, tiska, ambalaže, prodaje i dostave financijski osigurava i provodi autorica projekta, Valentina Jarnjak Glavaš.

Suradnja sa svakom neprofitnom organizacijom limitirana je količinski na tisuću majica, a prodaja je ograničena vremenski na tisuću sati, što je još jedna od posebnosti ovih majica. 

„Radom s jednom po jednom neprofitnom organizacijom, želja nam je na barem tisuću sati staviti naglasak samo na njih, na volontere i štićenike upravo te organizacije. Međutim, vremensko ograničenje stavljeno je i kako bi neprofitna organizacija, ali i svi kupci, znali u kojem vremenskom roku mogu očekivati donaciju od 50 kuna po svakom prodanom T-shirtu“, kaže Glavaš.

Bitno je naglasiti kako je svaki T-shirt unikatan jer je na njemu ušiven broj od jedan do tisuću. Na taj se način želi kupcu stvoriti osjećaj posebnosti, znajući da je jedini koji posjeduje majicu u toj boji, s tim crtežom i tim brojem. S druge strane, neprofitnoj se organizaciji na taj način želi potvrditi da se zaista radi o limitiranoj kolekciji od tisuću primjeraka T-shirta s otisnutim njihovim autorskim djelom. 

„Bilo je vrlo izazovno organizirati proizvodnju T-shirta komad po komad i uskladiti cijeli taj proces od kupovine do dostave, i bez obzira na to što nismo htjeli pristati na kompromise s ciljem smanjivanja troškova, svaki detalj ovog proizvoda osmišljen je na ponos prodavatelja i zadovoljstvo kupca“, dodaje Jarnjak Glavaš.

Prodaja T-shirta krenula je 01.12. u 17:00 sati na web shopu, a prva neprofitna organizacija s kojom je ostvarena suradnja je Hrvatska gorska služba spašavanja čiji je volonter nacrtao pravo umjetničko djelo, naravno, uz dozu nezaobilaznog humora po kojem su naši HGSS-ovci i poznati. 

Nosi Sa Svrhom