Nije da nemamo stila, već nismo istaknuli ništa svoje, autentično. To bi trebalo raditi na nacionalnoj bazi, isticati ono hrvatsko, detalje s narodnih nošnji na primjer, angažirati dizajnere da se time pozabave. Na taj način promovira se i gradi nacionalni stil i time postaje prepoznatljiv u svijetu - tako Dubravka Prpić Znaor, dugogodišnja poznata novinarka i modna urednica komentira stil Hrvata dodajući kako mi nismo nacija koja ima specifičan modni izričaj, kao što to imaju Francuzi, Britanci ili Talijani. Smatra kako te države znaju (i oduvijek su znale i radile na tome) istaknuti svoje originalne, zapravo tradicionalne stilske smjernice, pa danas obožavamo francuski chic, talijanske mokasine, britanski karirani uzorak...Dubravka kaže kako se naši ljudi vole lijepo odijevati, no ono što stvara problem je ogromna ponuda - naime, otvara se sve više i više trgovina, a tu je i odlična ponuda online trgovina, a o trendovima ne treba ni govoriti... Dodaje kako je i problem taj što se ljudima ne da previše vremena provoditi pred ormarom: Navodi kako se odijevanje čini trivijalnim, no da zapravo i nije tako jer postaje komplicirano kad nam ništa ne pristaje. A da bi postalo jednostavni i praktično, treba definirati formulu, tvrdi Dubravka. Dubravka tvrdi kako odjeća može imati dvojak efekt. Naime, njome možemo poslati snažnu poruku, no istovremeno se utopiti u masi, ovisno o tome što zapravo želimo.Pitali smo Dubravku koliko je zapravo odjeća bitna za prvi dojam, a potvrdila nam je ono što se već dugo zna. Njome šaljemo poruku, prvenstveno sebi, a onda i onome što mislimo o drugima, čak i onima s kojima se susrećemo na dnevnoj bazi.Dubravka je dodala kako odjećom procjenjujemo jedni druge, makar to bilo samo na podsvjesnoj bazi, a to je važno u situacijama u kojima se susrećemo s s ljudima koje ne poznajemo dobro, odnosno znamo ih samo u prolazu, površno, a to je većina s kojima ili radimo ili na neki način surađujemo.Novac nije presudan u tome da se izgleda dobro jer je ponuda stvarno velika, no tu su bitni stilski savjetnici koji, kako kaže Dubravka, modni jezik prevode u osobni, kako bi se ljudi bolje osjećali, radili, surađivali... Stoga se Dubravka odlučila za pokretanja DPZ Consulting jer posljednjih nekoliko godina sluša od frendica o tome kako kupuju robu koju ne nose, a paralelno gleda političarke i javne osobe koje nose odjeću koja im ne pristaje. Također, susreće se s poslovnim ženama koje nemaju dobru modnu formulu, a osjeća se kako im u svemu tome zapravo može pomoći. Jedna od dostupnih radionica i vrsti savjetovanja bit će upravo DPZ Consulting, a misao vodilja koju neprestano ističe je ta da je bolje imati manje stvari i nositi ih, nego masu koja je jednostavno bezveze. Ono na što Dubravka upozorava je i činjenica prema kojoj smo zaboravili čuvati stvari, odnosno brinuti se o njima. Pitali smo i Dubravku što znači pojedini dress code. S tim se pojmom često susrećemo, no teško je zabravo reći njegovu definiciju, a samim time i držati ga se. Objasnila nam je kako dress code nije izmišljen da bi nam netko naređivao što nositi, već da bismo pokazali koliko poštujemo određenu kompaniju, ljude s kojima radimo, instituciju, događanje...Neka događanja, poput vjenčanja, imaju i svoja specifična pravila, a njima definitivno pripadaju vjenčanja. Međutim, i njih ima "svakakvih" pa se i stilovi razlikuju, sve ovisi o tome, kaže Dubravka, idemo li na ležeran party na plaži, na roštiljadu ili u crkvu i restoranu. Uvijek je najbolji odabir odjeća u kojoj se osoba ne osjeća sputano, a istovremeno je prilagođena stilu vjenčanja. Naravno, ne treba potrošiti puno novaca kako bi se izgledalo dobro. Dubravka je dodala kako odjeća treba služiti nama, a ne mi njoj. Moda je danas demokratična, a mi smo postali ležerni u smislu biranja: ne želimo da nas odjeća u bilo čemu ograničava.Govoreći o odijevanju s kojim se ipak susrećemo svakodnevno, Dubravka otkriva kako je poslovni dress code strog i kako ne smije biti "izleta" u izdanja s trapericama i slično. Dubravka dodaje kako mnoge kompanije imaju nepisana pravila o nošenju isključivo neupadljive, stroge robe, no i to se može nadograditi nekim osobnim momentom, decentnim nakitom i slično. Dakle, pravila se poštuju, a opet imatestila! Kako ne bi previše razmišljali što odjenuti, poslovnjaci nerijetko imaju u ormaru slične stvari, ista odijela, robu koju je lako kombinirati: Osim što je dobro donje rublje osnova svakog odijevanja, postoje i ključni komadi koji svaka dama, ali i muškarac trebaju imati u ormaru. Dubravka je rekla kako je bitno uložiti u konkretne odjevne komade koji mogu nositi kombinaciju, a to ovisi o građi tijela i bojama koje volimo i koje nam pristaju. Zamolili smo je i da izdvoji nekoliko dama koje se na domaćoj sceni znaju odjenuti, a na njezinom su se popisu našle Iva Šulentić, Iva Radić, Tihana Harapin Zalepugin, Loredana Bahorić i Marina Matić.Na kraju, Dubravka je podijelila i zlata vrijedan savjet kojeg svi imamo u podsvijesti, ali nekako često na njega zaboravljamo i prepuštamo se impulzivnoj kupnji: