Trenutno čitate

Hrvatskoj publici konačno predstavljeni omiljeni mirisi mnogih dama

Hrvatskoj publici konačno predstavljeni omiljeni mirisi mnogih dama

15.listopada 2017. u 08:00 ford
  • foto: Arhiva
  • Podijelite članak

U Douglas parfumeriji u Arena centru u četvrtak je predstavljena Tom Ford mirisna kolekcija

U parfumeriji Douglas u Arena centru u četvrtak je predstavljena Tom Ford mirisna kolekcija koja je od proljeća ove godine dostupna i na hrvatskom tržištu.

Poznati američki dizajner 2005. godine pokreće svoj vlastiti brand kolekcijom naočala, a godinu dana kasnije lansira svoj prvi miris Black Orchid koji danas već ima kultni status. Mirisi su oduvijek predstavljali strast za g. Forda jer su više od modnog dodatka; moćan način kako predstaviti svoj vlastiti stil i identitet. Nevidljiv, a istovremeno nezaboravan može zavesti i fascinirati.

ford

TOM FORD BEAUTY – sadrži 2 mirisne kolekcije:
 Private Blend
 Signature kolekcija

Private Blend – luksuzna mirisna kolekcija predstavlja njegov osobni mirisni laboratorij u kojem kreira posebne i orginalne mirise koji ne podilaze širokoj publici, nego su kreirani za istinske kolekcionare. Svaka bočica predstavlja njegovo umjetničko djelo. Private Blend kolekcija dostupna je samo na odabranim prodajnim mjestima u svijetu, a na hrvatskom tržištu ekskluzivno u Douglas Areni u Zagrebu gdje ćete uz pomoć Tom Ford Beauty Spacialista pronaći svoj miris.

Signature kolekcija – inspirirana je glamuroznom prošlošću poznatih parfumijera, namijenjena za žene i muškarce. Na hrvatskom tržištu dostupna je na sljedećim prodajnim mjestima: u Douglas parfumerijama Hoto i Arena centar u Zagrebu, Douglas parfumerija
Supernova u Zadru i Mall of Split, te u parfumeriji Anabella u Joker centru u Splitu).

ford

Tom Ford Beauty dio je Estee Lauder grupacije koju na hrvatsko tržište dovodi tvrtka Orbico Beauty.

Ključne riječi

tom ford douglas