Trenutno čitate

#astoceseloreci ako ne pročitaš ovaj članak?

#astoceseloreci ako ne pročitaš ovaj članak?

7.studenoga 2019. u 06:00 #aštoćeseloreći
  • foto: @pisemtipozidu
  • Podijelite članak

Pišem ti po zidu i Studio Numero Five predstavili su prijateljima projekta #astoceseloreci vizual od čije će se prodaje donirati 50kn za Centar za psihološku pomoć mladih dpp.hr

„Ako selo može pričati, možemo i mi.“, bila je glavna misao vodilja u pokretnaju projekta koji je u vrlo kratkom vremenu postao viralan i zasjao na feedovima Instagrama. Brend “Pišem ti po zidu.” nedavno je pokrenuo projekt #astoceseloreci. Projekt je nastao jer je Marija, jedna od osnivačica i pokretačica projekta, unazad šest godina patila od anksioznosti od kojih se do danas uspješno izliječila. No, postala je svjesna činjenice kako se anksioznost u doba društvenih mreža počela pojavljivati sve češće. Upravo zato je projekt fokusiran na Instagram platformu na kojoj često gledamo nečiji život kroz razne filtere. Ovom inicijativom, tim Pišem ti po zidu, želio je ukazati na savršene nesavršenosti svake žene koja je na neki način bila degradirana, ogovarana, odbijena ili posramljena zbog neke svoje različitosti ili mane. Ili se jednostavno zbog silne savršenosti na Instagramu osjetila manje vrijednom.

Projekt se zato dijeli u 3 faze. Prva faza bila je dijeljenje priča na Instagramu koju su pokrenule influencerice poput Click4Chic, Mateje Miljan, Nine Slišković-Goleš, Alex Milinković, Marije Čamber, Slađane Ostić, Marije Nikšić. Njihovim pričama su se pridružili pratitelji sa svojim porukama. Priče stvarnih žena koje su imale nešto za reći na onu #astoceseloreci.

Druga faza projekta bio je event u Hub Coolturi 30. listopada gdje je Studio Numero Five organizirao fantastičan event u duhu sela. Interijer ovog zagrebačkog lokala savršeno je odgovarao temi projekta, ali ekipa iz Studio Numero Five-a svojojom je dekoracijom i centralnom instalacijom prostoru podarila još malo „seoskog duha“. Bundeve, bale sijena, propsi za photo booth kao marame, kuhače, stari telefoni, boca vina od trstike za polje... Neuobičajeno za evente, ali na ovom je hrana za goste bila ona prava seljačka. Tako su gosti ovog puta kušali razne pite servirane u starinske zdjelice. Poklon pakete složili su i sponzori Dove, Studena i Ben and Jerry's, a jedan od najslađih detalja u paketima je zasigurno epruveta sa začinima s porukom „Kad selo priča, začini još više“.

Tim iz Hub coolture pripremio je special edition koktel koji je nosio ime projekta, a njegov pomalo pomaknuti okus bundeve i ruma, dodatno je začinio doživljaj samog događanja. Na eventu je tim Pišem ti po zidu predstavio novi vizual #astoceseloreci te zajedno sa svim gostima snimio kratki inspirativni video kao krunu kampanje.

Treća faza je ona humanitarna u kojoj mogu sudjelovati svi oni koji žele podržati ovu inicijativu, ali i nositi se sa stilom u selu. Kupnjom t-shirta svaki kupac donira 50 kuna, a prihod od prodaje bit će doniran Centru za pomoć mladima. Majicu možete kupiti putem Pišem ti po zidu Instagram profila

 

Ključne riječi

instagram