Trenutno čitate

Trik je u drvu!

Trik je u drvu!

4.kolovoza 2015. u 20:08 naočale

Unikatne personalizirane sunčane naočale drvenog okvira toliko su drukčije da nisu mogle promaknuti Evi Misirači. Otkriva nam sve o beogradskom brandu Akatelier

Drveni okviri sunčanih naočala tako su divan od- mak od uobičajenog da ne mogu proći nezamijećeno. Našu je pozornost tako uhvatio Instagram profil brenda Akatelier iza kojega stoji Aleksandra Arnold Kulundžić. Ova Beograđanka po struci je televizijska producentica, završila je tamo Akademiju umetnosti te uvijek naglašava da zapravo nije dizajnerica. No i bez prikladne diplome, Aleksandra i tim koji je okupila ušli su u svijet mode, dizajniravši naočale koje je teško ignorirati.

Početak je vezan uz jedne drvene naočale koje je Aleksandra, velika zaljubljenica u unikatne stvari i ručni rad, prije dosta vremena kupila u inozemstvu. Kad su kuplje- ne naočale ubrzo puknule, priča se zavrtjela... “Počela sam istraživati zašto se to dogodilo, a zaključak je bio jasan. Naočale nisu bile od pravog drveta, već od iverice” priča dizajnerica. “Ideja se počela razvijati. Okupila sam tim ljudi, pravih umjetnika. Nekoliko mjeseci smo istraživali što uopće drvene naočale jesu. Odlučili smo zatim pokušati i – uspjeli. Mi, naravno, nismo izmislili drvene naočale. One postoje već dugi niz godina, mi smo ih samo odlučili izraditi od punog drveta.”

Orah, hrast, jasen, ružino drvo i bambus materijali su od kojih se Akatelier naočale izrađuju. “Drvo biram u suradnji s ljudima koji se u drvo razumiju” kaže Aleksandra. Inače, po želji kupaca na okvire se ručno mogu ugravirati njihovi inicijali, a oni mogu biti izrađeni i od kroma ili pak zlata. “Kada niste industrija nego izrađuje po narudžbi, ulazite u direktnu vezu s klijentom koji vaš rad cijeni i samim time ostvarujete neraskidivi odnos”, objašnjava Aleksandra. Cijene variraju, ali kreću se od 160 eura naviše, a na isporuku se čeka pet dana. Osim ako je mnogo narudžbi. Tada to zna potrajati i dva tjed- na. Oblik se izrađuje prema obliku i veličini lica tako da, uzmemo li sve u obzir, ovo su luksuzne personalizirane naočale i teško mogu proći nezamijećeno. Dokazuje to i nevjerojatni rast Akatelier brenda posljednjih mjeseci. Zasad je to bila zasluga Instagrama, no prodaja naočala kreće i u Resort Design Storeu u Beogradu te u Crnoj Gori i Sloveniji. Što se Hrvatske tiče, pregovara se s jednim Concept Storeom u Zagrebu.

“Nisam razmišljala o tome da naočale počnemo raditi i od nekih drugih materijala, ali tko zna? Možda vas sve iznenadim oko Nove godine...”, kaže Aleksandra.

Ključne riječi

moda stil naočale