Trenutno čitate

Omiljeni beauty brend Hrvatica gasi sve svoje društvene mreže!

Omiljeni beauty brend Hrvatica gasi sve svoje društvene mreže!

8.travnja 2019. u 09:41 lush

Dosta nam je da se borimo s algoritmima i da moramo platiti kako bi nas vidjeli, kažu iz brenda Lush

Odlučili smo da je vrijeme da se pozdravimo s našim kanalima na društvenim mrežama i otvorimo razgovor između nas i vas, napisali su na svom Instagram profilu. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We're switching up social.⁣ ⁣ Increasingly, social media is making it harder and harder for us to talk to each other directly. We are tired of fighting with algorithms, and we do not want to pay to appear in your newsfeed. So we’ve decided it’s time to bid farewell to some of our social channels and open up the conversation between you and us instead.⁣ ⁣ Lush has always been made up of many voices, and it’s time for all of them to be heard. We don’t want to limit ourselves to holding conversations in one place, we want social to be placed back in the hands of our communities - from our founders to our friends.⁣ ⁣ We’re a community and we always have been. We believe we can make more noise using all of our voices across the globe because when we do we drive change, challenge norms and create a cosmetic revolution. We want social to be more about passions and less about likes.⁣ ⁣ Over the next week, our customer care team will be actively responding to your messages and comments, after this point you can speak us via live chat on the website, on email at wecare@lush.co.uk and by telephone: 01202 930051.⁣ ⁣ This isn’t the end, it’s just the start of something new.⁣ ⁣ #LushCommunity - see you there.

Objavu dijeli LUSH UK (@lush)

"Lush je oduvijek bio sačinjen od brojnih glasova i vrijeme je da se svi od njih čuju. Ne želimo se ograničiti na to da razgovore obavljamo na jednom mjestu, želimo da se društvene aktivnosti ponovno presele u ruke zajednice – od naših osnivača prema našim prijateljima."⁣

"Tijekom narednog tjedna, naša služba za korisnike aktivno će odgovarati na vaše poruke i komentare, nakon toga dobiti nas možete preko live chata na našim web stranicama ili na email adresu ili telefon. Ovo nije kraj već početak nečeg novog”, napisali su iz Lusha, a ispod objave komentari naravno nisu izostali. Mnogi misle da je to loša odluka, a drugi su pak tužni jer njihove lijepe objave više neće viđati na društvenim mrežama.

Zanima nas, označava li ovo neku malu revoluciju?

 

 

 

Ključne riječi

lush